Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zadaniem agencji: wsparcie ogólnopolskiej akcji samplingowej działaniami fieldowymi. Spotkanie z marką Coca-Cola Zero miało przekonać konsumentów, że „niemożliwe staje się możliwe”. Nasza odpowiedź: „Pokonaj grawitację!”. Uczestnicy eventu mogli latać na symulatorze skoków spadochronowych! A swoje...
Zadaniem agencji: wsparcie ogólnopolskiej akcji samplingowej działaniami fieldowymi. Spotkanie z marką Coca-Cola Zero miało przekonać konsumentów, że „niemożliwe staje się możliwe”. Nasza odpowiedź: „Pokonaj grawitację!”. Uczestnicy eventu mogli latać na symulatorze skoków spadochronowych! A swoje podniebne zdjęcia znaleźć na stronie CokeZero.