Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Największym wyzwaniem dla marki było przełamanie percepcyjnej bariery smaku u konsumentów oraz znalezienie sposobu dotarcia do „nie użytkowniczek” kategorii kaw zbożowych. Dlatego głównym celem oprócz wzrostu sprzedaży było zaadresowanie kluczowych motorów konsumpcji kaw zbożowych: „ma dobry smak”...
Największym wyzwaniem dla marki było przełamanie percepcyjnej bariery smaku u konsumentów oraz znalezienie sposobu dotarcia do „nie użytkowniczek” kategorii kaw zbożowych. Dlatego głównym celem oprócz wzrostu sprzedaży było zaadresowanie kluczowych motorów konsumpcji kaw zbożowych: „ma dobry smak” i „jest zdrowa, wartościowa”. Koncepcja opierała się na wykreowaniu mody na Inkę z hasłem POŁĄCZ PRZYJEMNE Z NATURALNYM. Stworzyliśmy świat marki, z którym każda nowoczesna kobieta z łatwością się utożsamia. W rezultacie wizerunek marki uległ znaczącej poprawie, udziały w rynku wzrosły o 6,5%, sprzedaż o prawie 30% podczas kiedy wszystkim konkurentom sprzedaż spadła.