Połącz przyjemne z naturalnym

  • Klient Grana
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Kawa Inka
  • Kategorie Żywność

Największym wyzwaniem dla marki było przełamanie percepcyjnej bariery smaku u konsumentów oraz znalezienie sposobu dotarcia do „nie użytkowniczek” kategorii kaw zbożowych. Dlatego głównym celem oprócz wzrostu sprzedaży było zaadresowanie kluczowych motorów konsumpcji kaw zbożowych: „ma dobry smak”...

Największym wyzwaniem dla marki było przełamanie percepcyjnej bariery smaku u konsumentów oraz znalezienie sposobu dotarcia do „nie użytkowniczek” kategorii kaw zbożowych. Dlatego głównym celem oprócz wzrostu sprzedaży było zaadresowanie kluczowych motorów konsumpcji kaw zbożowych: „ma dobry smak” i „jest zdrowa, wartościowa”. Koncepcja opierała się na wykreowaniu mody na Inkę z hasłem POŁĄCZ PRZYJEMNE Z NATURALNYM. Stworzyliśmy świat marki, z którym każda nowoczesna kobieta z łatwością się utożsamia. W rezultacie wizerunek marki uległ znaczącej poprawie, udziały w rynku wzrosły o 6,5%, sprzedaż o prawie 30% podczas kiedy wszystkim konkurentom sprzedaż spadła.