Posnania: Shopping Cardio Challenge i Fit Lovers

  • Klient Galeria Handlowa Posnania
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Wyprzedaże w galerii handlowej
  • Kategorie Active Advertising, Ambient Advertising, Akcje specjalne, Działania PR, Event marketing, Experiental marketing, Guerilla advertising, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Marketing Miejsc, Promocja sprzedaży, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana, Viral Marketing, Media Interaktywne, Interakcja, Insight, Digital, Media, Film, Kampania, Media, kultura i rozrywka, Branded content, Dobra konsumenckie, Brand Experience, Artykuły nieżywnościowe, Retail, PR&Event, Digital&Mobile, Innowacyjne media, Content, Doradztwo strategiczne

Zorganizowaliśmy dla Galerii Posnania aktywność z okazji zimowych wyprzedaży - Shopping Cardio Challenge. Finałową atrakcją był trening z Fit Lovers. W międzyczasie, klienci mieli szansę wesprzeć charytatywne działania Drużyny Szpiku.

Zorganizowaliśmy dla Galerii Posnania aktywność z okazji zimowych wyprzedaży - Shopping Cardio Challenge. Finałową atrakcją był trening z Fit Lovers. W międzyczasie, klienci mieli szansę wesprzeć charytatywne działania Drużyny Szpiku.