Rebranding marki Duży Ben

  • Klient Duży Ben
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Sieć sklepów alkoholowych
  • Kategorie Launch, Projektowanie graficzne, Insight, Long term marketing excellence, Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Launch / relaunch, Retail, Doradztwo strategiczne

W oparciu o badania, przygotowaliśmy repozycjonowanie marki Duży Ben. W efekcie, elegancki melonik w logo, zamieniliśmy na bardziej egalitarny symbol, jakim jest kapsel. Rebranding objął wszystkie assety marki: od koloru cenówki, aż po program lojalnościow.

W oparciu o badania, przygotowaliśmy repozycjonowanie marki Duży Ben. W efekcie, elegancki melonik w logo, zamieniliśmy na bardziej egalitarny symbol, jakim jest kapsel. Rebranding objął wszystkie assety marki: od koloru cenówki, aż po program lojalnościow.