Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem było zaprezentowanie nowego logo Reebok Δ. Kluczowe było spektakularne i precyzyjne dotarcie do wąskiej grupy Fit Generation, zakomunikowanie wartości marki (podejmowanie wyzwań, przełamywanie słabości, zmiana fizyczna, mentalna i społeczna). Aby dotrzeć do grupy entuzjastów fitness,...
Celem było zaprezentowanie nowego logo Reebok Δ. Kluczowe było spektakularne i precyzyjne dotarcie do wąskiej grupy Fit Generation, zakomunikowanie wartości marki (podejmowanie wyzwań, przełamywanie słabości, zmiana fizyczna, mentalna i społeczna). Aby dotrzeć do grupy entuzjastów fitness, 06.09.2014 zorganizowano ekskluzywny, wyjątkowy event - trening na dachu wieżowca w Warszawie. Impreza była zamknięta, do udziału imiennie zaproszono influencerów reprezentantów fitnessu od Jogi po CrossFit. Ideą było zorganizowanie tak oryginalnego wydarzenia, żeby zaproszeni sami chcieli się dzielić contentem z niego w mediach społecznościowych