Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Radio Zet zmienia się. Chce pozyskać młodszych słuchaczy i ocieplić swój wizerunek. Dlatego TBWA przygotowała, nietypową w historii Zetki, serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat ludzi radia. Pomysł na media także był niekonwencjonalny. Silna kampania przeprowadzona została jedynie podczas...
Radio Zet zmienia się. Chce pozyskać młodszych słuchaczy i ocieplić swój wizerunek. Dlatego TBWA przygotowała, nietypową w historii Zetki, serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat ludzi radia. Pomysł na media także był niekonwencjonalny. Silna kampania przeprowadzona została jedynie podczas dwóch weekendów stycznia.