Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Radio Zet zmienia się. Z jednej strony chce pozyskać młodszych słuchaczy, z drugiej ocieplić swój wizerunek, jako radia, z wyjątkowymi programami prowadzonymi przez wyjątkowych ludzi. W tym celu agencja TBWA przygotowała nietypową w historii Zetki serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat...
Radio Zet zmienia się. Z jednej strony chce pozyskać młodszych słuchaczy, z drugiej ocieplić swój wizerunek, jako radia, z wyjątkowymi programami prowadzonymi przez wyjątkowych ludzi. W tym celu agencja TBWA przygotowała nietypową w historii Zetki serię nowoczesnych animacji, pokazujących świat ludzi radia. Pomysł na media także był niekonwencjonalny. Silna kampania przeprowadzona została jedynie podczas dwóch weekendów stycznia.