Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Niestandardowe podejście do billboardu sponsorskiego pozwoliło na zaprezentowanie się w głównych stacjach TV miłośnikom piłki nożnej. Z kilkudziesięciu filmów nadesłanych na konkurs 26 zostało wyemitowanych w TV i pokazywało, że piłce nożnej kibicują w Polsce różni ludzie, a T–Mobile jako sponsor...
Niestandardowe podejście do billboardu sponsorskiego pozwoliło na zaprezentowanie się w głównych stacjach TV miłośnikom piłki nożnej. Z kilkudziesięciu filmów nadesłanych na konkurs 26 zostało wyemitowanych w TV i pokazywało, że piłce nożnej kibicują w Polsce różni ludzie, a T–Mobile jako sponsor Ekstraklasy przedstawił pozytywną twarz kibicowania.