Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Numer jeden w Polsce jest tylko jeden i od niepamiętnych czasów jest nim Skoda. Czy jest możliwa jej detronizacja? Wydawałoby się, że nie, lecz oparta na faktach przytaczanych przez uznanego dziennikarza, kampania wyprzedażowa Toyoty sprawiała, że konsumenci jeszcze raz przemyśleli wcześniej...
Numer jeden w Polsce jest tylko jeden i od niepamiętnych czasów jest nim Skoda. Czy jest możliwa jej detronizacja? Wydawałoby się, że nie, lecz oparta na faktach przytaczanych przez uznanego dziennikarza, kampania wyprzedażowa Toyoty sprawiała, że konsumenci jeszcze raz przemyśleli wcześniej podjęte wybory. Toyota odnotowała nie tylko potężny wzrost udziałów rynkowych (z 9,9% do 11,6% - o 17,7%, w tym czasie Skoda urosła o 2,4% a Volkswagen o 3,9%), ale też zdetronizowała Skodę w segmencie klientów indywidualnych – Toyota awansowała tam na pierwszą pozycję.