Triumph Co mam pod spodem

  • Klient Triumph
  • Branża Moda
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt kolekcja bielizny Triumph Shape Sensation
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych

By dotrzeć do zainteresowanych modą młodych kobiet, przygotowaliśmy konkurs wykorzystujący Instagram. Akcja wspierała wprowadzenie na rynek kolekcji Triumph Shape Sensation. Każda użytkowniczka Instagrama mogła dodać swoją stylizację i wygrać zmysłową, modelującą sylwetkę bieliznę. Postanowiliśmy...

By dotrzeć do zainteresowanych modą młodych kobiet, przygotowaliśmy konkurs wykorzystujący Instagram. Akcja wspierała wprowadzenie na rynek kolekcji Triumph Shape Sensation. Każda użytkowniczka Instagrama mogła dodać swoją stylizację i wygrać zmysłową, modelującą sylwetkę bieliznę. Postanowiliśmy zaangażować klientki w markę Triumph. By wziąć udział w konkursie, wystarczyło odwiedzić stronę internetową www.comampodspodem.pl, zarejestrować się, a następnie dodać swoje zdjęcie za pomocą aplikacji Instagram. Fotografię należało opatrzyć hashtagiem #triumphstylizacje. W każdym tygodniu akcji nagradzane były trzy najciekawsze stylizacje. Ich autorki otrzymały od marki komplet bielizny z najnowszej kolekcji. Najlepsze zestawy konkursowe wybierały dwie popularne blogerki: Fashionelka i Kasia Tusk. Twarzą konkursu została uczestniczka programu ,,Top Model” Ania Piszczałka. Kampania objęła działania bannerowe, w mediach społecznościowych (posty sponsorowane, Facebook ads) oraz współpracę z blogerami. Akcja miała przekonać kobiety do zwracania uwagi nie tylko na dobór odpowiednich ubrań, lecz także bielizny.