Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Tyskie to ikona polskich marek piwa - ikona która przez lata była liderem rynku, lecz w ostatnich latach straciła numer jeden notując kolejne spadki sprzedaży. Niekonwencjonalna kampania „Tyskiego Najlepszego!” zaadresowała niewykorzystywaną wcześniej okazję spożycia (okres okołoświąteczny – Boże...
Tyskie to ikona polskich marek piwa - ikona która przez lata była liderem rynku, lecz w ostatnich latach straciła numer jeden notując kolejne spadki sprzedaży. Niekonwencjonalna kampania „Tyskiego Najlepszego!” zaadresowała niewykorzystywaną wcześniej okazję spożycia (okres okołoświąteczny – Boże Narodzenie) i zaangażowała konsumentów poprzez umieszczenie Tyskie i jego etykiet w centrum świata świątecznych męskich życzeń. W efekcie Tyskie zanotowało najlepsze od lat udziały rynkowe i powróciło na fotel lidera kategorii piwnej.