Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
◦Budowanie wizerunku stolicy Polski w oparciu o wyjątkowe wydarzenie sportowe największej rangi ◦Konsulting artystyczny i merytoryczny ◦Produkcja i koordynacja wszystkich aktywności scenicznych ◦Koncepcja i egzekucja wszystkich aktywacji Consumer Engagement ◦Kreacja i produkcja materiałów...
◦Budowanie wizerunku stolicy Polski w oparciu o wyjątkowe wydarzenie sportowe największej rangi ◦Konsulting artystyczny i merytoryczny ◦Produkcja i koordynacja wszystkich aktywności scenicznych ◦Koncepcja i egzekucja wszystkich aktywacji Consumer Engagement ◦Kreacja i produkcja materiałów BTL Celem strefy kibica było dostarczenie rozrywki, która trafi w gusta szerokiego grona odbiorców – zarówno kibiców, turystów, jak i mieszkańców Warszawy. Poza transmisją turniejowych meczów, zaoferowano wiele dodatkowych, muzycznych atrakcji. Na scenie warszawskiego Fan Zone wystąpili znani, polscy artyści: Kayah, Lady Pank, Zakopower, Bracia, T-Love, Enej, Blenders, Afromental, Ewelina Flinta, Anna Wyszkoni, Sylwia Grzeszczak i Poparzeni Kawą Trzy. Nie zabrakło również wykonawców, znanych z popularnych programów muzycznych – Mateusza Kraustwursta oraz Damiana Ukeje. Jednak największą popularnością cieszyły się występy zagranicznych wokalistów, wśród których znaleźli się Taio Cruz, the Ten Tenors oraz Ray Wilson, który przypomniał największe hity Genesis. Wstęp na wszystkie wydarzenia był całkowicie bezpłatny.