Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Na koniec maja 2018 marka Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? To początkowo była tajemnica, jednak Ketchup Włocławek zapowiadał, że 16 czerwca 2018 „usiądziemy z wrażenia!”. Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z intrygującym licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku...
Na koniec maja 2018 marka Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? To początkowo była tajemnica, jednak Ketchup Włocławek zapowiadał, że 16 czerwca 2018 „usiądziemy z wrażenia!”. Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z intrygującym licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl Wraz z kampanią online prowadzone były działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji. 16 czerwca 2018 w ramach eventu otwarcia, na włocławskich bulwarach odsłonięto Włocławki, czyli wyjątkową przestrzeń przyjazną mieszkańcom, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskali dzięki nim miejsce spotkań, sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu. Podczas eventu otwarcia nie zbrakło atrakcji dla całych rodzin, konkursów z nagrodami i oczywiście wspólnego grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadził znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiedziała instagramerka Anna Głowacka z kanału Cześć.Anna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental. Agencja Plej odpowiadała za całość koncepcji i realizację kampanii, wspierana strategicznie przez Melting Pot. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.