Wszyscy przechodzą do Play

  • Klient Play
  • Branża Telekomunikacja
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Play
  • Kategorie Kampanie zintegrowane, Reklama Film/TV, Long term marketing excellence

Stworzyliśmy największa 
w historii polskiego marketingu kampanię multicelebrycką. Do każdej oferty i do każdego segmentu rynku kontekstowo dobraliśmy celebrytów, którzy zdecydowali się przejść do Play. Do tego stworzyliśmy wirtualny salon sprzedaży na białym tle, z dwójką sympatycznych sprzedawców...

Stworzyliśmy największa 
w historii polskiego marketingu kampanię multicelebrycką. Do każdej oferty i do każdego segmentu rynku kontekstowo dobraliśmy celebrytów, którzy zdecydowali się przejść do Play. Do tego stworzyliśmy wirtualny salon sprzedaży na białym tle, z dwójką sympatycznych sprzedawców – Basią i Maćkiem. Każdy celebryta grał siebie - po raz pierwszy pokazaliśmy, że celebryci są jak zwykli ludzie, ułatwiając identyfikację konsumentów z bohaterami ze świecznika. Kampania okazał się być olbrzymim sukcesem – Play jest marką numer jeden w Polsce. Effie Grand Prix 2016