Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W ostatnich latach dynamika wzrostu rynku wody niegazowanej zaczęła maleć. Jednocześnie Polacy wciąż piją za mało wody i posiadają niewystarczającą wiedzę na temat negatywnych skutków odwodnienia. Sięgamy po wodę dopiero wtedy, gdy pojawia się pragnienie, co w rzeczywistości jest sygnałem, że nasz...
W ostatnich latach dynamika wzrostu rynku wody niegazowanej zaczęła maleć. Jednocześnie Polacy wciąż piją za mało wody i posiadają niewystarczającą wiedzę na temat negatywnych skutków odwodnienia. Sięgamy po wodę dopiero wtedy, gdy pojawia się pragnienie, co w rzeczywistości jest sygnałem, że nasz organizm jest odwodniony. Wyzwaniem dla marki stało się wyedukowanie Polaków o negatywnych skutkach odwodnienia i zbudowanie nawyku spożywania szklanki wody rano. Kampania skutecznie zmieniła postawę Polaków związaną ze zdrowym nawadnianiem i spowodowała największy od lat dwucyfrowy wzrost kategorii wody czystej niegazowanej.