BNA

Audyt marki (analizy tożsamości, systemu identyfikacji i wizerunku marek i firm przy wykorzystaniu własnej metodologii brandgen™: Brandlook ™, Brandtalk ™, Brandact ™)/Strategia marki (z uwzględnieniem pozycjonowania marki, misji, wizji, wartości, zagadnienia...

Audyt marki (analizy tożsamości, systemu identyfikacji i wizerunku marek i firm przy wykorzystaniu własnej metodologii brandgen™: Brandlook ™, Brandtalk ™, Brandact ™)/Strategia marki (z uwzględnieniem pozycjonowania marki, misji, wizji, wartości, zagadnienia architektury marek, brand positioning, mision, vision and values, budowanie modeli marki za pomocą designu strategicznego) /Branding werbalny (z uwzględnieniem ekspertyz namingowych)/ Branding wizualny (projektowanie systemów identyfikacji marek i firm)/Packaging/Brand manual/Komunikacja marki/Digital branding/Szkolenia, warsztaty, seminaria (w zakresie fenomenologii i zarządzania marką)

Adres

ul. Duchnicka 3, budynek 4, wejście A
01-796 Warszawa
(22)3202960

Reprezentant:
Mariusz Przybył

Kompetencje

Animacje multimedialne, Brand consulting, Branded content, Digital branding, Identyfikacja wizualna marki, Naming, Oznakowanie przestrzenne, POSM kreacja i produkcja, Projektowanie opakowań, Retail design

Animacje multimedialne, Brand consulting, Branded content, Digital branding, Identyfikacja wizualna marki, Naming, Oznakowanie przestrzenne, POSM kreacja i produkcja, Projektowanie opakowań, Retail design

Kluczowi klienci

mBank, BPH Grupa GE, Kaspi Bank, Polbank EFG, Sygma Bank, Grupa Żywiec (Żywiec, Porter, Bock, Warka, Tatra), Kompania Piwowarska (Tyskie, Lech, Dębowe), Gorzów Wlkp., Lublin, Szczecin, Warszawa, Grudziądz, Gostyń, Mazowsze, Łódzkie, Reserved, Empik, ITI Neovision (nHDTV), NC+, Telekomunikacja...

mBank, BPH Grupa GE, Kaspi Bank, Polbank EFG, Sygma Bank, Grupa Żywiec (Żywiec, Porter, Bock, Warka, Tatra), Kompania Piwowarska (Tyskie, Lech, Dębowe), Gorzów Wlkp., Lublin, Szczecin, Warszawa, Grudziądz, Gostyń, Mazowsze, Łódzkie, Reserved, Empik, ITI Neovision (nHDTV), NC+, Telekomunikacja Polska, MSZ, Totalizator Sportowy, Paradyż, USP Zdrowie, Instytut Adama Mickiewicza, Ekstraklasa

ŻUBR – KRÓL PUSZCZY

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla Żubra

PRAŻUBR - SZLACHETNY RODOWÓD

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla Prażubra

LENART – WZÓR NA DOM

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla Dig-Net Lenart

Tymczasem: EB

BNA

rebranding i system identyfikacji dla marki EB

Identyfikacja wizualna dla sklepów Żabka

BNA

Galeria Wypieków

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla Galerii Wypieków Lubaszka

CHILLIZET – NASTAW SIĘ NA CHILLOUT

BNA

Rebranding dla marki Chillizet

ŻABKA – MAŁY WIELKI SKLEP

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla marki Żabka Polska

ONET – WIEM

BNA

Rebranding i system identyfikacji Onet

RESERVED

BNA

rebranding i system identyfikacji dla marki Reserved

Empik

BNA

Rebranding i system identyfikacji marki Empik

mBank

BNA

Rebranding i system identyfikacji mBank

Żywiec

BNA

Żywiec - rebranding 2013 Kompleksowy rebranding kultowej polskiej marki, o...

NC+

BNA

Rebranding i system identyfikacji NC+

APAP

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla marki APAP

Ekstraklasa

BNA

rebranding i system identyfikacji Ekstraklasa

Kaspibank

BNA

Nowe logo, system identyfikacji dla Kaspibank

LOTTO

BNA

Rebranding i system identyfikacji dla marki LOTTO

House

BNA

rebranding i system identyfikacji dla marki House

Łódzkie

BNA

logo i system identyfikacji dla województwa łódzkiego

Ceramika Paradyż

BNA

rebranding i system identyfikacji dla marki Paradyż

Sygma pomaga w zakupach

BNA

Sygma pojawia się tam, gdzie ludzie robią zakupy i mogą potrzebować dodatko...

nowy labeling butelki Porter Żywiec

BNA

PORTER: Rebranding marki Porter Żywiec obejmował nowy labeling butelki. ...

Rebranding marki Żywiec full light

BNA

Rebranding marki Żywiec full light, obejmował nowe określenie osobowości ma...

Warka

BNA

Rebranding marki Warka, zmiana etykiety i całego systemu identyfikacji mark...

Linia życia

BNA

Bank BPH ujawnia, iż ma głęboką świadomość, że jego biznes jest pochodną re...

Brainville

BNA

Opracowanie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej marki Brainville....

Gorzów

BNA

Wyobraź sobie Gorzów za 10 lat- zwrócony do rzeki, okolonej bulwarami, przy...

identyfikacja wizualna Grudziądza

BNA

Grudziądz Opracowanie zintegrowanej strategii i wizji dla marki Grudziądza...

Stworzenie marki "lublin inspiruje biznes" i opracowanie nowej identyfikacji wizualnej

BNA

Lublin ("gospodarczy") Stworzenie marki "lublin inspiruje biznes" i opra...

identyfikacja wizualna - Lublin ("gospodarczy")

BNA

Lublin ("gospodarczy") Stworzenie marki "Lublin inspiruje biznes" i oprac...

Mazowsze - Serce Polski

BNA

Mazowsze to nie tylko sielski, nizinny krajobraz, nostalgiczna muzyka Chopi...

logo i system identyfikacji wizualnej dla Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów

BNA

Kreacja logo i systemu identyfikacji wizualnej dla nowo powstałej instytucj...

Astana - 100-lecie

BNA

Astana - 100-lecie - nowe logo i system identyfikacji

Linia życia

BNA

BPH - Linia życia - nowe logo i system identyfikacji

Tyskie

BNA

Tyskie - rebranding

n - n film

BNA

n - n film - kreacja nazwy, logo i identyfikacji marki

Szczecin

BNA

Szczecin - opracowanie pozycjonowania strategi zarządzania marką, logo i sy...

M. st. Warszawa

BNA

Warszawa - nowy system identyfikacji miasta