Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Isobar - Dentsu Polska
Isobar jest agencją komunikacji zintegrowanej, której sercem jest Digital. Powstała w 1996 roku i jest jedną z pierwszych i najbardziej doświadczonych agencji w Polsce. Od 2005 roku jest częścią globalnej sieci Isobar, należącej do Aegis Media.
Isobar jest agencją komunikacji zintegrowanej, której sercem jest Digital. Powstała w 1996 roku i jest jedną z pierwszych i najbardziej doświadczonych agencji w Polsce. Od 2005 roku jest częścią globalnej sieci Isobar, należącej do Aegis Media.
Prawie 200 osób w Polsce, 3700 na świecie, w biurach działających w 39 krajach. Strategia, kreacja, technologia i media. Wszystko czego trzeba, żeby tworzyć efektywne, wyraziste i zaawansowane technologicznie kampanie.
Wierzymy, że wspólnie z naszymi klientami działamy w najciekawszym okresie w historii komunikacji marketingowej. Takim, który pozwala na nawiązywanie bezprecedensowo bliskich relacji pomiędzy konsumentami a Markami, jednocześnie stawiając wielkie wyzwania.
Dajemy naszym klientom uwagę konsumentów, ich autentyczne zaangażowanie. Dzięki naszym pomysłom nawiązujemy w imieniu Marek relacje wykraczające poza powierzchowną, kilkusekundową interakcję.
Agencja posiada certyfikat ISO 9001:2008, przyznany przez Lloyd’s Register Quality Assurance.
Więcej informacji na: www.hypermediaisobar.pl oraz Facebook @HypermediaIsobar"
Adres
Czerska 12
00-732 Warszawa
+48 (0) 22 316 90 02
Reprezentant:
Krzysztof Mocek
Kompetencje
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media...
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Zakup mediów
Kluczowi klienci
Procter&Gamble, adidas, Disney, MasterCard, Proama, Panasonic Polska, Lego, Danone, Ferrero, General Motors, Pernod Ricard Polska, Kellogs, Martini, Polskie Radio
Procter&Gamble, adidas, Disney, MasterCard, Proama, Panasonic Polska, Lego, Danone, Ferrero, General Motors, Pernod Ricard Polska, Kellogs, Martini, Polskie Radio
Znani Zaginieni
Isobar - Dentsu Polska
Podczas uroczystej premiery aktorzy celebryci pozowali na ściance, trzymają...
Kibicuj Paczką
Isobar - Dentsu Polska
Unikalny dźwięk towarzyszy Tic Tac'om od 1969 roku. Po raz pierwszy udało s...
Photos for Life - charytatywny bank zdjęć
Isobar - Dentsu Polska
Działanie e-commerce mające na celu zbieranie pieniędzy na fundację Rak'n'R...
Tatuaże Wolności
Isobar - Dentsu Polska
Jest to pierwszy taki program na świecie. Przy minimalnym budżecie produkcy...
Screenshot Coupons
Isobar - Dentsu Polska
Celem kampanii było komunikowanie dostępności kuponów promocyjnych McDonald...
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy: Bezcenne
Isobar - Dentsu Polska
Aby rozwiązać problem ludzi wpatrzonych w telefony w restauracjach, MasterC...
Dźwięki z przeszłości
Isobar - Dentsu Polska
Wykorzystaliśmy zakurzony zasób – archiwum dźwięków Polskiego Radia – aby w...
Waiting Signs Of Hope
Isobar - Dentsu Polska
Na trzech największych lotniskach w Polsce (Warszawa Chopin, Kraków Balice,...
Dotknij Dźwięku
Isobar - Dentsu Polska
Hypermedia Isobar zorganizowała wydarzenie, podczas którego ludzie mogli do...
SoulOS - "Niebieski ekran"
Isobar - Dentsu Polska
Część kampanii teaserowej "SoulOS - System Operacyjny Dusza". W systemie i...
Okno na Hooptymistyczny Świat
Isobar - Dentsu Polska
Okno na Hooptymistyczny Świat to pierwszy w Polsce videobillboard, który wy...
Polski Dzień Przytulania
Isobar - Dentsu Polska
Agencja w odpowiedzi na nową ideę komunikacji marki HOOP ustanowiła „24 cze...
Nie ma miejsca jak dom
Isobar - Dentsu Polska
Celem akcji było wyróżnienie Millennium Banku, na tle konkurencji, przy zbl...
Rebranding Hypermadia Isobar
Isobar - Dentsu Polska
W październiuku 2010 Agencja przeprowadziła rebranding pod hasłem „Nie pozw...
67 Rocznica Powstania Warszawskiego
Isobar - Dentsu Polska
Historia żyje w nas tak długo, jak długo skłania do refleksji. Z okazji roc...
Dotknij Dźwieku
Isobar - Dentsu Polska
Przybliżając archiwalne zasoby portalu Polskie Radio wydrukowaliśmy najważn...
Koniec z Wilkami
Isobar - Dentsu Polska
Agencja, za pomocą buzz marketingu, rozpropagowała na szeroką skalę akcję s...
Mikołaj bez ubrania
Isobar - Dentsu Polska
Wspólnie z „Akademią Rozwoju Filantropii” przygotowaliśmy filmowy eksperyme...
Polski Dzień Przytulania
Isobar - Dentsu Polska
Celem projektu było zwrócenie uwagi na nowe pozycjonowanie marki Hoop Cola ...
Vattenfall - PowerSaver
Isobar - Dentsu Polska
Podczas akcji Vattenfall PowerSaver przekonywaliśmy grupę docelową do korzy...
Okno na Hooptymistyczny świat
Isobar - Dentsu Polska
Okno na Hooptymistyczny Świat to pierwszy w Polsce interaktywny video billb...
Hypermedia Isobar - Rebranding
Isobar - Dentsu Polska
Marki muszą się zmieniać, bo zmienia się rynek. Decydując się na rebranding...
Serial ''Do Dzwonka''
Isobar - Dentsu Polska
Każdy Media Planner jak słyszy hasło ''młodzież'' myśli o wykorzystaniu soc...
JazzUp!
Isobar - Dentsu Polska
JazzUp! is an application for Jazz Museum in Warsaw that let's you play wit...
Panorama Project
Isobar - Dentsu Polska
Panorama Project is an app made for Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. ...
FutureMe
Isobar - Dentsu Polska
FutureMe is an app for Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. It is a simul...