Tears of Joy

Od początku chcieliśmy sprawić, by reklama dawała radość. Odbiorcom, markom, ale też nam – czyli wszystkim, którzy je tworzą. Postawiliśmy sobie jasny cel: tworzyć historie, które mają znaczenie. Z ludźmi i dla ludzi. Budując społeczności, projektując...

Od początku chcieliśmy sprawić, by reklama dawała radość. Odbiorcom, markom, ale też nam – czyli wszystkim, którzy je tworzą. Postawiliśmy sobie jasny cel: tworzyć historie, które mają znaczenie. Z ludźmi i dla ludzi. Budując społeczności, projektując kampanie i zaskakując kreacjami. Wszystko po to, aby wywoływać Tears of Joy.

Adres

Białostocka 22
03-741 Warszawa

Reprezentant:
Łukasz Kępiński Adam Sułkowski

Kompetencje

Animacja i gry, Animacje multimedialne, Content Marketing, Events PR, Filmy reklamowe, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Produkcja, Social Media, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Viral Marketing

Animacja i gry, Animacje multimedialne, Content Marketing, Events PR, Filmy reklamowe, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Produkcja, Social Media, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Viral Marketing

Kluczowi klienci

Durex, Riot Games, LEGO, iSpot, Cropp, Monini, Bio Oil,Lotto Jush, Millenium, Cinema City, Hebe, Orange Flex,

Durex, Riot Games, LEGO, iSpot, Cropp, Monini, Bio Oil,Lotto Jush, Millenium, Cinema City, Hebe, Orange Flex,

THE ART OF SEX EDUCATION

Tears of Joy

W ramach akcji sztukabezwstydu.pl najpopularniejsze obrazy w Polsce zwiększ...