Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Banki zaciekle walczą o klientów. W kategorii kredytów gotówkowych ta walka jest szczególne zawzięta. A ponieważ dodatkowo kategoria finansowa nie jest szczególnie lubiana, dlatego przekonanie klientów do siebie jest szczególnie trudne. Poza przyciągnięciem uwagi i wybiciem się z bloku reklamowego,...
Banki zaciekle walczą o klientów. W kategorii kredytów gotówkowych ta walka jest szczególne zawzięta. A ponieważ dodatkowo kategoria finansowa nie jest szczególnie lubiana, dlatego przekonanie klientów do siebie jest szczególnie trudne. Poza przyciągnięciem uwagi i wybiciem się z bloku reklamowego, celem kampanii było zwrócenie uwagi lepszych klientów, którzy na co dzień nie korzystają z kredytów gotówkowych, na eurobank.