Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Obchodząca w 2011 roku trzydziestolecie istnienia firma YES powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji, która będzie komunikować wartości marki YES. W efekcie powstał logotyp, który poprzez zachowanie rytmu poprzedniego znaku wyraża szacunek...
Obchodząca w 2011 roku trzydziestolecie istnienia firma YES powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji, która będzie komunikować wartości marki YES. W efekcie powstał logotyp, który poprzez zachowanie rytmu poprzedniego znaku wyraża szacunek do wieloletnich tradycji marki YES. Nowy logotyp jest bardziej kobiecy, odwołuje się do emocji, elegancji. Kunsztowne litery, z których zbudowany jest znak bezpośrednio nawiązują do świata biżuterii. W nowym logotypie zrezygnowaliśmy z zielonego kwadratu, dzięki czemu znak zyskał na wartościach takich jak wyrafinowanie, subtelna elegancja, ponadczasowość. Mamastudio opracowało pełną identyfikację marki oraz layouty reklamowe.