Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz na kategorię Outdoor. W kategorii konkurencja od lat buduje eksperckość, ma szeroki asortyment i komunikuje się silnie promocyjnie. Kluczowe było znalezienie wspólnego obszaru, nazwanie go i komunikowanie zgodnie z DNA...
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz na kategorię Outdoor. W kategorii konkurencja od lat buduje eksperckość, ma szeroki asortyment i komunikuje się silnie promocyjnie. Kluczowe było znalezienie wspólnego obszaru, nazwanie go i komunikowanie zgodnie z DNA marki IKEA. W tym celu zbudowaliśmy nową unikalną kategorię Balkon, który jest nieodłącznym elementem mieszkania. Zainspirowaliśmy Polaków do urządzenia balkonów do użytku praktycznego i relaksu. Umiejętnie prowadziliśmy komunikację, angażowaliśmy i inpirowaliśmy rozwiazaniami typowymi dla IKEA. Dzięki temu rozszerzyliśmy kompetenecje, przekonaliśmy do zakupów asortymentu Outdoor w IKEA, co potwierdzają spektakularne wyniki sprzedażowe.