Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem kampanii było budowanie wiarygodności Żywca jako twórcy piwnych gatunków. Pokazanie że specjalności Żywca to nie tylko sezonowe innowacje, ale wynik wyjątkowej tradycji i kunsztu piwowarskiego marki. Wyzwaniem było stworzenie kampanii, która zrobi to w sposób adekwatny dla współczesnego...
Celem kampanii było budowanie wiarygodności Żywca jako twórcy piwnych gatunków. Pokazanie że specjalności Żywca to nie tylko sezonowe innowacje, ale wynik wyjątkowej tradycji i kunsztu piwowarskiego marki. Wyzwaniem było stworzenie kampanii, która zrobi to w sposób adekwatny dla współczesnego konsumenta, nie pokrywając marki patyną i nie zamieniając komunikacji w nudną lekcję historii. Idea oparta na wykorzystaniu prawdziwych Żywieckich browarników pomogła zdobyć marce trudny dla dużych koncernów rynek piw rzemieślniczych, przyniosła też ogromne korzyści wizerunkowe i sprzedażowe. Po kampanii Żywiec stał się liderem segmentu specjalności i wzmocnił swój wizerunek jako ikony polskiego piwa.