Bobovita JogoMi

  • Klient Nutricia Polska Sp. z.o.o.
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Bobovita JogoMi
  • Kategorie Fotografia, Opakowania, Projektowanie graficzne, Design, Żywność, Launch / relaunch

Owoce i jogurt. Tylko dwa składniki, a pomysłów na ich pokazanie mieliśmy setki. Zadanie jedynie z pozoru wydawało się proste. JogoMi, czyli owocowo-jogurtowy deser zamknięty w niewielkiej tubce, to nowość w ofercie marki BoboVita. Nowy produkt wymagał nowego opakowania. Cele, jakie sobie...

Owoce i jogurt. Tylko dwa składniki, a pomysłów na ich pokazanie mieliśmy setki. Zadanie jedynie z pozoru wydawało się proste. JogoMi, czyli owocowo-jogurtowy deser zamknięty w niewielkiej tubce, to nowość w ofercie marki BoboVita. Nowy produkt wymagał nowego opakowania. Cele, jakie sobie postawiliśmy to: zachowanie spójności z brandingiem BoboVita, przedstawienie owoców i jogurtu w apetycznej formie oraz znalezienie kolorów, które sprawią, że produkty wyróżnią się na sklepowej półce. Opakowania deserów JogoMi musiały być dostosowane do całej architektury marki BoboVita, chcieliśmy jednak udoskonalić obecny sposób pokazania owoców. Apetyczne zdjęcia oraz prezentacja jogurtu na łyżeczce pozwoliły nam zbudować czytelny przekaz. Końcowy efekt osiągnęliśmy stopniowo, ale praca na detalach przyniosła oczekiwany sukces. Jest mlecznie, owocowo i pysznie.

Projektowanie opakowań produktów dla dzieci rządzi się swoimi prawami. Saszetki JogoMi miały wzbudzić zainteresowanie rodziców, ale też zachęcać dziecko do zjedzenia deseru. Bardzo ważną rolę w projekcie odegrały więc kolory. Postawiliśmy na biel, pomimo że jest to barwa, która może się wydawać chłodna i dystansująca.

Aby uniknąć tego wrażenia, dodaliśmy w górnej części saszetek niebieski panel. Podobnie jak w przypadku innych produktów BoboVita centralne miejsce opakowania zajęło logo, które dodatkowo uzupełniliśmy o nazwę JogoMi.