Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Monogo to polski dostawca rozwiązań technologii eCommerce, który od 2011 roku zdążył zbudować pozycję solidnego, niezawodnego partnera u swoich klientów z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Stara identyfikacja Monogo nie wspierała jednak tego wizerunku. Działając w bardzo konkurencyjnej branży na...
Monogo to polski dostawca rozwiązań technologii eCommerce, który od 2011 roku zdążył zbudować pozycję solidnego, niezawodnego partnera u swoich klientów z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Stara identyfikacja Monogo nie wspierała jednak tego wizerunku. Działając w bardzo konkurencyjnej branży na arenie międzynarodowej firma potrzebowała nowego otwarcia. Wspólnie z zespołem klienta dookreślone zostały wartości marki, wypracowany model oraz narracja, których podsumowaniem jest nowy claim - “E-commerce must be done right”. W sferze wizualnej dokonała się rewolucja - nawet stosowany wcześniej przez Monogo kolor żółty - zyskał nowy, bardzo digitalowy i zauważalny odcień. Zmiany objęły każdy aspekt identyfikacji wizualnej - stary znak został zastąpiony logotypem na bazie szerokich, mocnych, ale jednocześnie humanistycznych w odbiorze liter i sygnetem symbolizującym progres. Cały język wizualny marki skupiony jest wokół 4 kolorów - neutralnej bieli i czerni oraz odpowiednio dobranych odcieniach szarego i cytrynowo żółtego. Całość dopełniają patrerny zbudowane na kształcie sygnetu, indywidualnie zaprojektowane ikony oraz ilustracje. W efekcie prac powstało pozycjonowanie konsolidujące kulturę organizacyjną Monogo i wyznającą jej nowe ambitne cele oraz mocna wyróżnialna identyfikacja adekwatna do ambicji i dynamiki marki