Normalne, że ich dotykam

  • Klient AVON Polska
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Kampania CSR
  • Kategorie Ambient Advertising, Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Event marketing, Identyfikacja wizualna, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Insight, Uroda i pielęgnacja, Edukacja społeczna i CSR

Jak zmienić spojrzenie na edukację zdrowotną młodzieży? Tworząc inspirujący i atrakcyjny wizualnie i muzycznie przekaz. A jak opowiadać o trudnych rzeczach dotykających(sic!) tematu samooceny? Z wrażliwością i empatią! Agencja we współpracy z Natalią Nykiel stworzyła kampanię, edukującą uczennice...

Jak zmienić spojrzenie na edukację zdrowotną młodzieży? Tworząc inspirujący i atrakcyjny wizualnie i muzycznie przekaz. A jak opowiadać o trudnych rzeczach dotykających(sic!) tematu samooceny? Z wrażliwością i empatią! Agencja we współpracy z Natalią Nykiel stworzyła kampanię, edukującą uczennice na temat profilaktyki raka piersi. Pierwszym etapem było stworzenie wpadającej w ucho piosenki oraz realizacja klipu. Kolejne działania edukowały uczennice w szkołach. Celem było zainteresowanie nastolatek samobadaniem piersi i wprowadzenie tego nawyku do codzienności. W ramach projektu przeszkolono około 1000 nastolatek w 100 szkołach oraz zaangażowano 129 nauczycieli, przeprowadzając 311 lekcji dla prawie tysiąca uczennic. Kampania zdobyła liczne nagrody, w tym Złote Spinacze, Innovation, Effie Awards oraz Golden Arrow.