Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak zmienić spojrzenie na edukację zdrowotną młodzieży? Tworząc inspirujący i atrakcyjny wizualnie i muzycznie przekaz. A jak opowiadać o trudnych rzeczach dotykających(sic!) tematu samooceny? Z wrażliwością i empatią! Agencja we współpracy z Natalią Nykiel stworzyła kampanię, edukującą uczennice...
Jak zmienić spojrzenie na edukację zdrowotną młodzieży? Tworząc inspirujący i atrakcyjny wizualnie i muzycznie przekaz. A jak opowiadać o trudnych rzeczach dotykających(sic!) tematu samooceny? Z wrażliwością i empatią! Agencja we współpracy z Natalią Nykiel stworzyła kampanię, edukującą uczennice na temat profilaktyki raka piersi. Pierwszym etapem było stworzenie wpadającej w ucho piosenki oraz realizacja klipu. Kolejne działania edukowały uczennice w szkołach. Celem było zainteresowanie nastolatek samobadaniem piersi i wprowadzenie tego nawyku do codzienności. W ramach projektu przeszkolono około 1000 nastolatek w 100 szkołach oraz zaangażowano 129 nauczycieli, przeprowadzając 311 lekcji dla prawie tysiąca uczennic. Kampania zdobyła liczne nagrody, w tym Złote Spinacze, Innovation, Effie Awards oraz Golden Arrow.