Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
System i społeczeństwo wywierają na pokoleniu X i millenialsów presję na dookreślenie się, wejście w ramy. Świat oczekuje od nas, żebyśmy wiedzieli, ale potrzebuje, żebyśmy szukali. Dlatego pokazaliśmy, że laptopy Asus z Intel Evo i Windows 11 są dla ludzi, którzy szukają i wspiera ich w tych...
System i społeczeństwo wywierają na pokoleniu X i millenialsów presję na dookreślenie się, wejście w ramy. Świat oczekuje od nas, żebyśmy wiedzieli, ale potrzebuje, żebyśmy szukali. Dlatego pokazaliśmy, że laptopy Asus z Intel Evo i Windows 11 są dla ludzi, którzy szukają i wspiera ich w tych poszukiwaniach. Pokazaliśmy, że „nie wiem” to potęga i paliwo do szukania i odkrywania – swojego miejsca w życiu, kolejnego przełomu w nauce, kolejnego arcydzieła. Ambasadorem kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” został polski muzyk Krzysztof Zalewski. Osią komunikacji był spot-manifest z jego udziałem zainspirowany słynnym artykułem Mary Schmich z „Chicago Tribune” z 1997 roku. Autorka serwowała ówczesnym dwudziestoparolatkom rady, które miały im pomóc odnaleźć się u progu dorosłości. Ponadto w cyklu podcastów Marcin Łukasik przeprowadził 8 inspirujących rozmów z ludźmi, którzy nie boją się szukać i błądzić, mylić się i poprawiać. Ludźmi, którzy nie boją się mówić „nie wiem”. Byli to przedstawiciele różnych światów: Andrzej Dragan, Mariusz Szczygieł, Marcin Wicha, Artur Kurasiński, Krzysztof Adamek, Marcin Malec, Natalia Kusiak. Landing page wyjaśniał ideę kampanii i prezentował oferty sprzedażowe. Dedykowany serwis w Noizz.pl pozwalał poznawać więcej historii „tych, którzy jeszcze nie wiedzą”, a także angażował do konkursu, w którym uczestnicy dzielili się „swoim nie wiem”. Efekty? Ponad 2 miliony zasięgu na różnych platformach, ponad 800 tysięcy odsłuchań podcastów i 25% wzrost sprzedaży produktu.