Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak wyróżnić się wśród wielu marek na największej i najpopularniejszej dwudniowej konferencji dla polskich blogerów #Blog Conference w Poznaniu? Przepis LoveBrands Relations dla Actimela był prosty: fotobudka freeze photo, konkurs na najlepsze zdjęcie, głosowanie na najciekawszą prelekcję i...
Jak wyróżnić się wśród wielu marek na największej i najpopularniejszej dwudniowej konferencji dla polskich blogerów #Blog Conference w Poznaniu? Przepis LoveBrands Relations dla Actimela był prosty: fotobudka freeze photo, konkurs na najlepsze zdjęcie, głosowanie na najciekawszą prelekcję i śniadanie z Actimelem pod hasłem #maszmoc. Efekty: zaangażowanie w aktywności marki ponad 600 influencerów i 167 publikacji na ich kanałach społecznościowych, które wygenerowały ponad 20 000 lików i ponad 200 000 zasięgu