Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i lojalności klientów. Adresatami kampanii są młodzi ludzie w wieku 13 – 17 lat. Sezon na lody rozpoczyna się kampanią potraktowaną z przymrużeniem oka, która wpisuje się w wiosenno-letni...
Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i lojalności klientów. Adresatami kampanii są młodzi ludzie w wieku 13 – 17 lat. Sezon na lody rozpoczyna się kampanią potraktowaną z przymrużeniem oka, która wpisuje się w wiosenno-letni klimat zabawy i dobrego nastroju. Będące zabawą słowną pytanie, „Z czego Kaktus ma polewkę?”, ma wywołać uśmiech na twarzach wielbicieli lodów i zachęcić ich do sprawdzenia smaku Kaktusa.