Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Za pomocą maszyny sklepowej przypomnieliśmy kobietom o badaniach manograficznych. Żeby to osiągnąć stworzyliśmy sklepowy klips z hasłem: To, co przegapi człowiek znajdzie maszyna. Klips, który nieodpięty podczas zakupu biustonosza dawał sygnał na sklepowej bramce i pokazywał niezawodność działania...
Za pomocą maszyny sklepowej przypomnieliśmy kobietom o badaniach manograficznych. Żeby to osiągnąć stworzyliśmy sklepowy klips z hasłem: To, co przegapi człowiek znajdzie maszyna. Klips, który nieodpięty podczas zakupu biustonosza dawał sygnał na sklepowej bramce i pokazywał niezawodność działania "maszyny".