Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy potencjalnym konsumentom możliwość przetestowania systemu mebli kuchennych METOD i akcesoriów kuchennych w gronie przyjaciół, rodzin, w miłej atmosferze kulinarnej przygody. Dzięki doświadczeniu, które wykreowaliśmy, nie tylko...
Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy potencjalnym konsumentom możliwość przetestowania systemu mebli kuchennych METOD i akcesoriów kuchennych w gronie przyjaciół, rodzin, w miłej atmosferze kulinarnej przygody. Dzięki doświadczeniu, które wykreowaliśmy, nie tylko udało się połączyć prezentację funkcjonalnych rozwiązań nowego systemu mebli kuchennych METOD oraz całego asortymentu akcesoriów i dodatków, ale przede wszystkim pokazać, że IKEA to marka, która pomaga w beztroskiej celebracja życia i relacji z bliskimi. Wartość sprzedaży wzrosła o 23,6%, a buzz wyniósł ponad 6 mln kontaktów. Dzięki Wam Kuchnia Spotkań IKEA działa nadal!