Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marka Huawei zmieniła układ sił na rynku smartfonów. Zachwiała pozycją liderów – wielkiej czwórki. Złamała reguły komunikacji w kategorii. Postawiła na wizerunek, jakość, emocje i ograniczyła komunikat produktowy będący standardem komunikacyjnym w kategorii. Pokazała się od strony wartości...
Marka Huawei zmieniła układ sił na rynku smartfonów. Zachwiała pozycją liderów – wielkiej czwórki. Złamała reguły komunikacji w kategorii. Postawiła na wizerunek, jakość, emocje i ograniczyła komunikat produktowy będący standardem komunikacyjnym w kategorii. Pokazała się od strony wartości emocjonalnych poprzez zaangażowanie Roberta Lewandowskiego. Osią komunikacji była historia wyzwań, jakie podejmował sportowiec w dążeniu do celu. Jeśli czegoś chcesz, możesz to zrobić. Taka jest marka Huawei „Make it possible” – pozwala podejmować wyzwania, łamać bariery i tworzyć niezwykłe doświadczenia. Marka wiarygodnie pokazała, że niemożliwe staje się możliwe.