Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dla wielu osób Smartfony są nadal postrzegane jako zbyt zaawansowane i za drogie. Play przeprowadził prawdziwą Smarftonową Rewolucję – realizując pierwszą akcję testowania smartfonów dla tak wielu (150 000!) osób. Poza szerokim splitem mediów, wykorzystaliśmy Kubę Wojewódzkiego - jako uosobienie...
Dla wielu osób Smartfony są nadal postrzegane jako zbyt zaawansowane i za drogie. Play przeprowadził prawdziwą Smarftonową Rewolucję – realizując pierwszą akcję testowania smartfonów dla tak wielu (150 000!) osób. Poza szerokim splitem mediów, wykorzystaliśmy Kubę Wojewódzkiego - jako uosobienie sieci 4G oraz współautora tekstów reklam.