Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wykorzystując branded content w programie „Piekielny hotel” po to by wygenerować zapytania sprzedażowe dla zaawansowanego systemu telewizji hotelowej, przełamaliśmy konwencję komunikacji B2B. Pozyskane w ten sposób leady przyniosły Klientowi sprzedaż prawie dwukrotnie wyższą od zakładanej i w...
Wykorzystując branded content w programie „Piekielny hotel” po to by wygenerować zapytania sprzedażowe dla zaawansowanego systemu telewizji hotelowej, przełamaliśmy konwencję komunikacji B2B. Pozyskane w ten sposób leady przyniosły Klientowi sprzedaż prawie dwukrotnie wyższą od zakładanej i w dużym stopniu odpowiadały za 38% wzrost rok do roku na rynku, który nie rozwija się tak dynamicznie jak jeszcze przed kilku laty.