Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak w kategorii napędzanej przez nowości produktowe, promocje cenowe oraz silne kampanie osiągnąć sukces sprzedażowy i go utrzymywać długofalowo, korzystając z klasycznych zasięgowych rozwiązań komunikacyjnych w minimalnym stopniu? Głównym wyzwaniem było utrzymanie konsumenta kuszonego...
Jak w kategorii napędzanej przez nowości produktowe, promocje cenowe oraz silne kampanie osiągnąć sukces sprzedażowy i go utrzymywać długofalowo, korzystając z klasycznych zasięgowych rozwiązań komunikacyjnych w minimalnym stopniu? Głównym wyzwaniem było utrzymanie konsumenta kuszonego różnorodnością i nowościami produktowymi poprzez zbudowanie z nim bliskiej relacji. Konsument musiał mieć silny powód żeby pozostać lojalnym marce Kaktus. Kaktus poszedł swoją drogą. Nawiązał trwałą i autentyczną relację z młodą grupą docelową. Kaktus, Republika Kaktusa i „polewka” podbiły wyobraźnię nastolatków i zostały przez nie zaakceptowane jako element ich świata uniezależniając nas od potrzeby wysokobudżetowych kampanii.