Spełniamy dziecięce marzenia

  • Klient Toyota
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Spełniamy dziecięce marzenia - akcja charytatywna Toyota i Gazety Wyborczej
  • Kategorie Kampanie społeczne i CSR

W 2011 r. coroczna akcja charytatywna Toyoty i Gazety Wyborczej „Spełniamy dziecięce marzenia” zaistniała także w Internecie. Duży zasięg akcji i wykorzystanie mechanizmów społecznościowych pozwoliły spełnić marzenia dzieci i zaangażować tysiące internautów do udziału w wirusowej akcji...

W 2011 r. coroczna akcja charytatywna Toyoty i Gazety Wyborczej „Spełniamy dziecięce marzenia” zaistniała także w Internecie. Duży zasięg akcji i wykorzystanie mechanizmów społecznościowych pozwoliły spełnić marzenia dzieci i zaangażować tysiące internautów do udziału w wirusowej akcji charytatywnej na rzecz dziecięcego hospicjum.