Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania społeczna dla Fundacji Nasza Ziemia miała na celu uzmysłowienie ludziom, jak ważne jest wyłączanie urządzeń elektrycznych z trybu "stand-by" oraz wymiana żarówek na energooszczędne. Kampania zadawała retoryczne pytanie "co Cię zatrzymuje", pokazując, że problem prostej czynności wyłączenia...
Kampania społeczna dla Fundacji Nasza Ziemia miała na celu uzmysłowienie ludziom, jak ważne jest wyłączanie urządzeń elektrycznych z trybu "stand-by" oraz wymiana żarówek na energooszczędne. Kampania zadawała retoryczne pytanie "co Cię zatrzymuje", pokazując, że problem prostej czynności wyłączenia i wymiany leży tylko i wyłącznie po stronie ludzi.