Wielki Test Męskiej Grypy

  • Klient US Zdrowie
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Gripex
  • Kategorie Aplikacje i serwisy mobilne, Działania PR, Fotografia, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama interaktywna, Reklama outdoor, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana, Viral Marketing

Celem szeroko zakrojonej kampanii marki Gripex było zwrócenie uwagi na popularne zjawisko Męskiej Grypy, nasilające się szczególnie w okresie jesiennym. 
Męska Grypa to nie mit, czego dowiódł "Wielki Test" marki Gripex, poszukujący odpowiedzi na pytanie: „Jaki typ chorujących reprezentują...

Celem szeroko zakrojonej kampanii marki Gripex było zwrócenie uwagi na popularne zjawisko Męskiej Grypy, nasilające się szczególnie w okresie jesiennym. 
Męska Grypa to nie mit, czego dowiódł "Wielki Test" marki Gripex, poszukujący odpowiedzi na pytanie: „Jaki typ chorujących reprezentują mężczyźni w Polsce?”. Kampania promocyjna pozwoliła kobietom lepiej zrozumieć fenomen popularnego zjawiska Męskiej Grypy, którego pierwsze objawy często pozostają niezauważone. Centralny punkt działań promocyjnych stanowił nietypowy quiz online, dostępny na stronie www.meskagrypa.pl. Umożliwiał on kobietom sprawdzenie w ciekawy i przystępny sposób, jakim typem chorującego jest najbliższy im mężczyzna. Odpowiadając na zestaw pytań, związanych z objawami przeziębienia lub grypy, kobiety mogły dowiedzieć się, jakim z czterech popularnych archetypów chorującego Polaka jest ich mężczyzna. W wynikach quizu mężczyźni określeni zostali mianem Czarusia, Divy, Misiaczka lub Superbohatera. Nazwy poszczególnych archetypów powiązane zostały bezpośrednio z charakterystycznymi zachowaniami mężczyzn w trakcie przeziębienia lub grypy. Internetowy quiz umożliwiał również użytkownikom sprawdzenie, na jaki typ Męskiej Grypy w poszczególnych regionach kraju mężczyźni „lubią” chorować najczęściej. 

W ramach działań promocyjnych przeprowadzona została teaserowa faza kampanii, obejmująca publikacje na temat zjawiska Męskiej Grypy w popularnej telewizji śniadaniowej (np. Dzień Dobry TVN) oraz internetowych serwisach opiniotwórczych.

 www.gong.pl/meska-grypa