Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
GoldenSubmarine
Niezależna agencja postdigitalowa.
Najważniejsze tytuły: Agencja interaktywna roku: 2013, 2017, 2018 i wyróżnienie Partner na lata wg M&MP oraz Zaufanie Roku 2016, Wynik Roku 2017, Efektywność Roku 2018 wg Press.
Wierzymy, że...
Niezależna agencja postdigitalowa.
Najważniejsze tytuły: Agencja interaktywna roku: 2013, 2017, 2018 i wyróżnienie Partner na lata wg M&MP oraz Zaufanie Roku 2016, Wynik Roku 2017, Efektywność Roku 2018 wg Press.
Wierzymy, że znajdujemy się w przełomowym momencie, w którym światy offline i online w płynny sposób przenikają się nawzajem, a granice między tym co realne a cyfrowe – zatarły się. Jesteśmy przekonani, że nowa rzeczywistość wymaga nowatorskiego podejścia do komunikacji marketingowej, które uwzględnia nowe warunki gry w postdigitalu.
Wierzymy, że bazując na własnym doświadczeniu, wiedzy i kompetencjach, możemy skutecznie planować i tworzyć warunki sprzyjające dialogowi marki z konsumentem – takiemu dialogowi, który uwzględnia rzeczywistość postdigitalową oraz w szczególny sposób zmienne, konkurencyjne i złożone otoczenie biznesowe.
Adres
Grzybowska 5a
00-132 Warszawa
22 462 77 77
Reprezentant:
Grzegorz Krzemień
Karolina Kołb-Sielecka
Kompetencje
Analityka internetowa UX, Brand consulting, Branded content, Content Marketing, Digital branding, E-commerce / e-services / m-commerce, Filmy reklamowe, Identyfikacja wizualna marki, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy...
Analityka internetowa UX, Brand consulting, Branded content, Content Marketing, Digital branding, E-commerce / e-services / m-commerce, Filmy reklamowe, Identyfikacja wizualna marki, Influencer Marketing, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Serwisy www, Social Media, Strategia komunikacji on-line
Kluczowi klienci
Carrefour, CEDC: Żubrówka i Husaria, Ciech Group, Citi Handlowy, E.Wedel, Grupa OLX - Fixly, Grupa Żywiec (Specjal, Leżajsk, Brackie, Tatra), Monte, NESCAFÉ, NIVEA, ŠKODA, UPC.
Carrefour, CEDC: Żubrówka i Husaria, Ciech Group, Citi Handlowy, E.Wedel, Grupa OLX - Fixly, Grupa Żywiec (Specjal, Leżajsk, Brackie, Tatra), Monte, NESCAFÉ, NIVEA, ŠKODA, UPC.
Monte Team Snack
GoldenSubmarine
Wspólnie z Get Hero i domem mediowym Carat, przygotowaliśmy kampanię Monte ...
Legenda Północy
GoldenSubmarine
Jedna z największych piwnych marek regionalnych Europy, która przez lata ob...
ŠKODA Auto Muzyka
GoldenSubmarine
W konkursie ŠKODA Auto Muzyka wspólnie z internautami stworzyliśmy idealną ...
Serial Zakręcone
GoldenSubmarine
Pomagamy kobietom spojrzeć na ich codzienne problemy z dystansem. Agnieszka...
PIELĘGNUJ BLISKOŚĆ W ŚWIĘTA
GoldenSubmarine
Boże Narodzenie to czas, na który wszyscy czekamy. W dzisiejszym świecie st...
Wieliczka Mine
GoldenSubmarine
Kopalnia Soli „Wieliczka” Cel Budowa nowoczesnego wizerunku i komunik...
Program 21 dni
GoldenSubmarine
Cel Zachęcenie uczestników do nauki systematycznego oszczędzania. Pokazani...
Aplikacja mobilna WWF Poradnik
GoldenSubmarine
Cel Edukacja ekologiczna Polaków przy pomocy aplikacji mobilnej. Promocja ...