HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się na świecie grup mediowych, która aktualnie jest obecna na 126 rynkach. Nasz sukces opiera się na organicznym wzroście oraz na szacunku dla wielokulturowych wartości i silnym duchu przedsiębiorczości ludzi...

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się na świecie grup mediowych, która aktualnie jest obecna na 126 rynkach. Nasz sukces opiera się na organicznym wzroście oraz na szacunku dla wielokulturowych wartości i silnym duchu przedsiębiorczości ludzi tworzących Havas Media. Tworzymy innowacyjne i skuteczne kampanie mediowe wykorzystujące wszystkie dostępne kanały, kładąc silny nacisk na ich integrację.
Havas Media korzysta ze specjalistycznej wiedzy, którą dostarczają wyspecjalizowane jednostki rozwijane przez Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe) i Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas). Wsparcia w obszarze marketingu sportowego i rozrywki dostarcza Havas Sports & Entertainment.
Ta prosta struktura odpowiada na potrzeby naszych klientów, a zespoły pracujące w jednolitej kulturze skupiają się na dostarczaniu klientom faktycznej wartości. Wszystkie zespoły i klienci mają szybki i pełny dostęp do naszej specjalistycznej wiedzy poprzez szeroki wachlarz usług w obszarze strategicznego planowania i zakupu mediów tradycyjnych, digital, branded content oraz marketingu sportowego i rozrywki.

Adres

Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
(22) 843 6660

Reprezentant:
Renata Wasiak- Sosnowska

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Lidl Polska, NC+, PKO BP, Jacobs Douwe Egberts, BNP BGŻ Paribas, Hyundai, KIA Motors, Red Bull, Emirates Airline, Egmont, Hugo Boss, Louis Vuitton Polska

Lidl Polska, NC+, PKO BP, Jacobs Douwe Egberts, BNP BGŻ Paribas, Hyundai, KIA Motors, Red Bull, Emirates Airline, Egmont, Hugo Boss, Louis Vuitton Polska

Kącik Kulinarny Prymatu

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

„Daję słowo” Prudential (Socialyse)

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

zbudowanie platformy komunikacji opartej o pozycjonowanie marki przenie...

Reebok Delta Edge of Heaven (HSE)

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Celem było zaprezentowanie nowego logo Reebok Δ. Kluczowe było spektakularn...

Philips Social Newsroom na Light Move Festival 2014 (Socialyse)

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Stworzenie i wypromowanie Philips Social Newsroomu pozwoliło na przebicie s...

Chatbot Peugeot 308

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Chatbot Peugeot to pierwszy chatbot marki motoryzacyjnej w Polsce, stworzon...

Tankuj24

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Projekt TANKUJ24 świetnie wpisuje się w założenia konkursu INNOVATION.Kryte...

RED BULL "DRIVING"

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Jak dotrzeć do kierowców będących w trasie, w tej chwili, w której poczuli ...

VELUX "PRZEJMIJ KONTROLĘ"

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

W przypadku okien czy rolet okiennych, przy podejmowaniu decyzji zakupowej ...

mBankowy mural "Nie po Wuju!"

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

mBank od samego początku przełamywał schematy panujące w reklamie. Kolejny ...

mSaver - nigdy nie robiłeś TEGO w galerii handlowej

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Chcieliśmy wypromować mSaver, pierwszy na polskim rynku model oszczędzani...

mSaver II świnka

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Uprościliśmy komunikację, wykorzystując prosty synonim oszczędzania – posta...

Red Bull Soundclash - promocja koncertu

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

W kampanii Red Bull Sound Clash wykorzystaliśmy po raz pierwszy w Polsce dw...

Launch nowego modelu Kia cee'd

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

Kampania promująca model Kia cee'd z wykorzystaniem zaawansowanej kreacji R...

Far Cry 3 - partyzancki product placement

HAVAS MEDIA
Havas Media Network

By wzbudzić zainteresowanie grą Far Cry 3, zastosowaliśmy partyzancki produ...

"Rąbanie ubezpieczonych"

HAVAS MEDIA
Havas Media Network