Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
MediaCom Warszawa
W MediaCom odpowiadamy za planowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowej. Każde nasze działanie służy budowaniu biznesu naszych klientów.
Tworząc strategie i plany komunikacji opieramy się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta...
W MediaCom odpowiadamy za planowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowej. Każde nasze działanie służy budowaniu biznesu naszych klientów.
Tworząc strategie i plany komunikacji opieramy się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta i zachowań konsumenta.
Obecnie do naszych kompetencji zaliczamy reklamę, sponsoring, kampanie internetowe, społecznościowe, direct response a także marketing szeptany oraz wiele innych form komunikacji. Nieustannie poszukujemy innowacyjności oraz nowych rozwiązań, które dzięki ekonometrii a także analizie rynku udaje nam się wcielić w życie.
Adres
Wołoska 24
02-675 Warszawa
(22) 310 00 00
Reprezentant:
Joanna Okła
Kompetencje
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Kluczowi klienci
Agros Nova, Akzo Nobel, Danone Group, Electronic Arts, P4, Sony, TVN, Unicredit/Pekao, Volkswagen Group Poland, Mars&Wrigley, Dell, Shell, P&G, Teva, Polpharma, GSK, Bayer, Boehringer Ingelheim.
Agros Nova, Akzo Nobel, Danone Group, Electronic Arts, P4, Sony, TVN, Unicredit/Pekao, Volkswagen Group Poland, Mars&Wrigley, Dell, Shell, P&G, Teva, Polpharma, GSK, Bayer, Boehringer Ingelheim.
Seria książeczek "Przygody z Danonkiem"
MediaCom Warszawa
Aby przybliżyć smoka Danonka matkom i dzieciom wydaliśmy serie książeczek o...
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu.
MediaCom Warszawa
Myślą przewodnią kampanii było przerobienie popularnych wśród internautów e...
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze
MediaCom Warszawa
Launch Skody Yeti. Wyzwaniem tej kampanii było zbudowanie świadomości noweg...
Serial "BEE like Avril Lavigne"
MediaCom Warszawa
Internetowy serial "BEE like Avril Lavigne", który stał się przebojem wśród...
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory
MediaCom Warszawa
Zgłoszenie przedstawia kampanię "Dulux. Wiemy jak łączyć kolory" , która w ...
Mamo, tato wolę wodę
MediaCom Warszawa
Kampania edukacyjna o charakterze społecznym, mająca na celu zwrócenie uwag...
Wiesz Co Dobre
MediaCom Warszawa
W oparciu o insight konsumencki powstała kampania „Wiesz Co Dobre” majaca n...
Podaruj Dzieciom Słońce
MediaCom Warszawa
W 2009 roku zorganizowana została 11 edycja akcji Podaruj dzieciom Słońce, ...
Videoblogi Gwiazdy
MediaCom Warszawa
Celem kampanii Pantene było niekonwencjonalne wykorzystanie rozpoznawalnej ...
Discreet Beyonce
MediaCom Warszawa
Wielu producentów zdając sobie sprawę z tego, że wkładki higieniczne nie są...
Acti - zimowy sensor ciepła dla dzieci
MediaCom Warszawa
Actimel to ważny, wysokomarżowy produkt w portfolio Danone’a. Chcąc, w kluc...
Moje Silne Drzewo
MediaCom Warszawa
Moje Silne Drzewo, to ogólnopolska kampania ukazująca wagę i konieczność sa...
Strategia Komunikacji Konferencji Media Trendy
MediaCom Warszawa
Young Media Lions - praca eliminacyjna
Warto mieć dobrą baterię w telefonie od kiedy jest Stan Darmowy w Play
MediaCom Warszawa
Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie d...
Narodowy Test Zabieganych Polaków
MediaCom Warszawa
Zgłoszenie opisuje Narodowy Test Zabieganych Polaków. Była to kampania Acti...
Bebilon Mama Wraca do Pracy
MediaCom Warszawa
Naszym wyzwaniem było złapanie matek w momencie, kiedy wybierają mleko mody...
Kochaj swoje nogi
MediaCom Warszawa
Kampania „Kochaj swoje nogi” udowodniła, że o goleniu można mówić w sposób ...
Świat Danio
MediaCom Warszawa
Praca opisuje platformę gamingową dostępną na największych polskich portala...
Skoda Bagażnik
MediaCom Warszawa
Skoda Superb to najbardziej luksusowy model Skody. W lutym/marcu 2010 roku ...
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
MediaCom Warszawa
W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem. Wizerunek ten w długi...
Świat Pampers
MediaCom Warszawa
Dzięki osadzeniu komunikacji nowej stony www.świat pampers.pl w najnowszym ...
Always Blingee
MediaCom Warszawa
Dzięki dokładnemu poznaniu naszej grupy docelowej oraz trendów panujących n...
Pantene Aqua Light
MediaCom Warszawa
Powiązanie komunikacji Pantene z Poland Next Top Model tak, by w naturalny ...
Strategia komunikacji Konferencji Media Trendy
MediaCom Warszawa
Young Media Lions - Praca eliminacyjna
bruno banani flirt commando
MediaCom Warszawa
Dzięki stworzeniu ciekawej treści zaangażowaliśmy z natury leniwych i oporn...
Blend-a-med 3d White Fresh - Event otwartości
MediaCom Warszawa
W kampanii "Event otwartości" Blend-a-med 3D White Fresh podjął wyzwanie us...
Gotuj o wszystko
MediaCom Warszawa
Gotuj o wszystko to konkurs odbywający się w Dzień Dobry TVN, którego zadan...
Przygarnij mnie
MediaCom Warszawa
W Polsce społeczna świadomość odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami oraz t...
Need For Speed Pursuit Turbo Dziewczyny
MediaCom Warszawa
W Polsce marka NFS to klasyka gier pościgowych. Jej najnowsza edycja traf...
Aromamarketing
MediaCom Warszawa
Celem marki Kamis było zaskoczenie młodych konsumentów oraz pozytywne dział...
Danio Kamuflaż
MediaCom Warszawa
Platforma KAMUFLAŻ to sposób na pokazanie, że Mały Głód może nas dopaść wsz...
Targetowanie (bez) Pudła
MediaCom Warszawa
Przeprowadzając dla Play kampanię Internetu mobilnego wymyśliliśmy nowe med...
Ambi Pur i Kolizja Zmysłów
MediaCom Warszawa
W kampanii Ambi Pur zaaranżowaliśmy niestandardową akcję ambientową – przyp...
Viziriada
MediaCom Warszawa
Viziriada to pierwsza w kategorii proszków do prania kampania CSR. Udało si...
Walking Dead - Martwy Profil
MediaCom Warszawa
Kampania sezonu 2 serialu Walking Dead na Fox to nowa odsłona zwykłej kampa...
Old Spice Bahamas
MediaCom Warszawa
Celem kampanii Old Spice Bahamas było budowanie świadomości kopii telewizyj...
Zacznij dzień od szklanki wody
MediaCom Warszawa
W ostatnich latach dynamika wzrostu rynku wody niegazowanej zaczęła maleć. ...
#FANTASELFIE
MediaCom Warszawa
Fanta od 2012 tkwiła w impasie sprzedażowo-wizerunkowy, który utrzymywał si...
Wirtualne Przedszkole
MediaCom Warszawa
Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...
Play - Ulotka w bankomacie
MediaCom Warszawa
Element kampanii Play oparliśmy o bardzo tradycyjną formę jaką jest ulotka,...
Skittles - Tłumacz Tęczy Poszukiwany
MediaCom Warszawa
Skittles dzięki absurdalnemu humorowi, osiągnął za granicą status marki kul...
Play Smartfonowa rewolucja
MediaCom Warszawa
Dla wielu osób Smartfony są nadal postrzegane jako zbyt zaawansowane i za d...
Stefan Pączek i spółka kręcą film
MediaCom Warszawa
Dla marki Orbit ważne jest utrzymywanie wysokiego TOM. Pomagają jej w tym ...
#DajCalusa z Coca-Cola
MediaCom Warszawa
Wolumen sprzedaży małych opakowań (poniżej 1l) Coca-Cola spadał z dwóch pow...
Skoda AutoLab: Dachowałem!
MediaCom Warszawa
Skoda AutoLab to unikalny cykl eventów w branży motoryzacyjnej. Eventy te s...
Influence Power Index
MediaCom Warszawa
Influence Power Index to pierwsze w Polsce tak kompleksowe badanie poświęco...
Izako Boars
MediaCom Warszawa
Sprite wraz z czołowym polskim streamerem Izakiem stworzył własny touchpoin...
Skoda AutoLab: Dachowałem!
MediaCom Warszawa
Skoda AutoLab to unikalny cykl eventów w branży motoryzacyjnej. Eventy te s...
eGRPs i GRP wreszcie razem!
MediaCom Warszawa
Zmienia się konsumpcja oglądania Telewizji - wzrasta popularność serwisów V...
Danonki "Ziarenko" - Domowe Medium Ambientowe
MediaCom Warszawa
Dla produktu FMCG opakowanie jest najcenniejszym medium. Jak jednak sprawić...
Play Woodstock. Zawłaszczamy ten Event!
MediaCom Warszawa
W ramach współpracy z WOŚP - Play był jednym kilkunastu sponsorów Przystank...
Kawałek książki na drogę
MediaCom Warszawa
Żeby wkręcić potencjalnych czytelników w kryminalną intrygę udostępniliśmy ...
Tata Potrafi
MediaCom Warszawa
Samochód dobry dla rodziny musi być pojemny i ekonomiczny, nowoczesny i bez...
Play Tablety
MediaCom Warszawa
Play chciał przekonać Polaków, że tablet to nie tylko fajny, ale też bardzo...
„Volkswagen zmienia zasady gry”
MediaCom Warszawa
W kampanii samochodów użytkowych Volkswagen zapewniliśmy dotarcie komunikat...
Wirtualne Przedszkole
MediaCom Warszawa
Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...
Orbit Eater
MediaCom Warszawa
„Orbit Eater” to gra mobilna oparta kultowym „Pacmanie” - gracz musi chroni...
Świat Danio
MediaCom Warszawa
"Świat Danio" to unikatowa w Polsce platforma gamingowa oparta dostępna z p...
Danio Kamuflaż
MediaCom Warszawa
Platforma KAMUFLAŻ to sposób na pokazanie, że Mały Głód może nas dopaść wsz...
Wirtualne Przedszkole
MediaCom Warszawa
Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...