MediaCom Warszawa

W MediaCom odpowiadamy za planowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowej. Każde nasze działanie służy budowaniu biznesu naszych klientów.
Tworząc strategie i plany komunikacji opieramy się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta...

W MediaCom odpowiadamy za planowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowej. Każde nasze działanie służy budowaniu biznesu naszych klientów.
Tworząc strategie i plany komunikacji opieramy się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta i zachowań konsumenta.
Obecnie do naszych kompetencji zaliczamy reklamę, sponsoring, kampanie internetowe, społecznościowe, direct response a także marketing szeptany oraz wiele innych form komunikacji. Nieustannie poszukujemy innowacyjności oraz nowych rozwiązań, które dzięki ekonometrii a także analizie rynku udaje nam się wcielić w życie.

Adres

Wołoska 24
02-675 Warszawa
(22) 310 00 00

Reprezentant:
Joanna Okła

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Agros Nova, Akzo Nobel, Danone Group, Electronic Arts, P4, Sony, TVN, Unicredit/Pekao, Volkswagen Group Poland, Mars&Wrigley, Dell, Shell, P&G, Teva, Polpharma, GSK, Bayer, Boehringer Ingelheim.

Agros Nova, Akzo Nobel, Danone Group, Electronic Arts, P4, Sony, TVN, Unicredit/Pekao, Volkswagen Group Poland, Mars&Wrigley, Dell, Shell, P&G, Teva, Polpharma, GSK, Bayer, Boehringer Ingelheim.

Seria książeczek "Przygody z Danonkiem"

MediaCom Warszawa

Aby przybliżyć smoka Danonka matkom i dzieciom wydaliśmy serie książeczek o...

M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu.

MediaCom Warszawa

Myślą przewodnią kampanii było przerobienie popularnych wśród internautów e...

Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze

MediaCom Warszawa

Launch Skody Yeti. Wyzwaniem tej kampanii było zbudowanie świadomości noweg...

Serial "BEE like Avril Lavigne"

MediaCom Warszawa

Internetowy serial "BEE like Avril Lavigne", który stał się przebojem wśród...

Dulux. Wiemy jak łączyć kolory

MediaCom Warszawa

Zgłoszenie przedstawia kampanię "Dulux. Wiemy jak łączyć kolory" , która w ...

Mamo, tato wolę wodę

MediaCom Warszawa

Kampania edukacyjna o charakterze społecznym, mająca na celu zwrócenie uwag...

Wiesz Co Dobre

MediaCom Warszawa

W oparciu o insight konsumencki powstała kampania „Wiesz Co Dobre” majaca n...

Activia dla seniorów

MediaCom Warszawa

Podaruj Dzieciom Słońce

MediaCom Warszawa

W 2009 roku zorganizowana została 11 edycja akcji Podaruj dzieciom Słońce, ...

Videoblogi Gwiazdy

MediaCom Warszawa

Celem kampanii Pantene było niekonwencjonalne wykorzystanie rozpoznawalnej ...

Perłowy sekret elegancji (wprowadzenie na rynek nowej linii 3D White with Pearl)

MediaCom Warszawa

Discreet Beyonce

MediaCom Warszawa

Wielu producentów zdając sobie sprawę z tego, że wkładki higieniczne nie są...

Acti - zimowy sensor ciepła dla dzieci

MediaCom Warszawa

Actimel to ważny, wysokomarżowy produkt w portfolio Danone’a. Chcąc, w kluc...

Podaruj Dzieciom Słońce 2009

MediaCom Warszawa

Moje Silne Drzewo

MediaCom Warszawa

Moje Silne Drzewo, to ogólnopolska kampania ukazująca wagę i konieczność sa...

Starter dla gracza #GamersGonnaPlay

MediaCom Warszawa

Beyonce

MediaCom Warszawa

Portfolio Optimization – ekonometria w skali

MediaCom Warszawa

Strategia Komunikacji Konferencji Media Trendy

MediaCom Warszawa

Young Media Lions - praca eliminacyjna

Warto mieć dobrą baterię w telefonie od kiedy jest Stan Darmowy w Play

MediaCom Warszawa

Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie d...

Narodowy Test Zabieganych Polaków

MediaCom Warszawa

Zgłoszenie opisuje Narodowy Test Zabieganych Polaków. Była to kampania Acti...

Bebilon Mama Wraca do Pracy

MediaCom Warszawa

Naszym wyzwaniem było złapanie matek w momencie, kiedy wybierają mleko mody...

Praca eliminacyjna

MediaCom Warszawa

Young Media Lions - praca eliminacyjna

Kochaj swoje nogi

MediaCom Warszawa

Kampania „Kochaj swoje nogi” udowodniła, że o goleniu można mówić w sposób ...

Świat Danio

MediaCom Warszawa

Praca opisuje platformę gamingową dostępną na największych polskich portala...

Skoda Bagażnik

MediaCom Warszawa

Skoda Superb to najbardziej luksusowy model Skody. W lutym/marcu 2010 roku ...

Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre

MediaCom Warszawa

W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem. Wizerunek ten w długi...

Strategia Media

MediaCom Warszawa

Young Media Lions – praca eliminacyjna

Świat Pampers

MediaCom Warszawa

Dzięki osadzeniu komunikacji nowej stony www.świat pampers.pl w najnowszym ...

Always Blingee

MediaCom Warszawa

Dzięki dokładnemu poznaniu naszej grupy docelowej oraz trendów panujących n...

Pantene Aqua Light

MediaCom Warszawa

Powiązanie komunikacji Pantene z Poland Next Top Model tak, by w naturalny ...

Strategia komunikacji Konferencji Media Trendy

MediaCom Warszawa

Young Media Lions - Praca eliminacyjna

bruno banani flirt commando

MediaCom Warszawa

Dzięki stworzeniu ciekawej treści zaangażowaliśmy z natury leniwych i oporn...

Blend-a-med 3d White Fresh - Event otwartości

MediaCom Warszawa

W kampanii "Event otwartości" Blend-a-med 3D White Fresh podjął wyzwanie us...

Gotuj o wszystko

MediaCom Warszawa

Gotuj o wszystko to konkurs odbywający się w Dzień Dobry TVN, którego zadan...

Przygarnij mnie

MediaCom Warszawa

W Polsce społeczna świadomość odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami oraz t...

Need For Speed Pursuit Turbo Dziewczyny

MediaCom Warszawa

W Polsce marka NFS to klasyka gier pościgowych. Jej najnowsza edycja traf...

Aromamarketing

MediaCom Warszawa

Celem marki Kamis było zaskoczenie młodych konsumentów oraz pozytywne dział...

Bezszkodowi Kierowcy

MediaCom Warszawa

Danio Kamuflaż

MediaCom Warszawa

Platforma KAMUFLAŻ to sposób na pokazanie, że Mały Głód może nas dopaść wsz...

Targetowanie (bez) Pudła

MediaCom Warszawa

Przeprowadzając dla Play kampanię Internetu mobilnego wymyśliliśmy nowe med...

Ambi Pur i Kolizja Zmysłów

MediaCom Warszawa

W kampanii Ambi Pur zaaranżowaliśmy niestandardową akcję ambientową – przyp...

Viziriada

MediaCom Warszawa

Viziriada to pierwsza w kategorii proszków do prania kampania CSR. Udało si...

Walking Dead - Martwy Profil

MediaCom Warszawa

Kampania sezonu 2 serialu Walking Dead na Fox to nowa odsłona zwykłej kampa...

Old Spice Bahamas

MediaCom Warszawa

Celem kampanii Old Spice Bahamas było budowanie świadomości kopii telewizyj...

Zacznij dzień od szklanki wody

MediaCom Warszawa

W ostatnich latach dynamika wzrostu rynku wody niegazowanej zaczęła maleć. ...

#FANTASELFIE

MediaCom Warszawa

Fanta od 2012 tkwiła w impasie sprzedażowo-wizerunkowy, który utrzymywał si...

Wirtualne Przedszkole

MediaCom Warszawa

Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...

Play - Ulotka w bankomacie

MediaCom Warszawa

Element kampanii Play oparliśmy o bardzo tradycyjną formę jaką jest ulotka,...

Skittles - Tłumacz Tęczy Poszukiwany

MediaCom Warszawa

Skittles dzięki absurdalnemu humorowi, osiągnął za granicą status marki kul...

Play Smartfonowa rewolucja

MediaCom Warszawa

Dla wielu osób Smartfony są nadal postrzegane jako zbyt zaawansowane i za d...

Stefan Pączek i spółka kręcą film

MediaCom Warszawa

Dla marki Orbit ważne jest utrzymywanie wysokiego TOM. Pomagają jej w tym ...

Play dla Firm

MediaCom Warszawa

neoFuragina - działa od 1. dnia

MediaCom Warszawa

#DajCalusa z Coca-Cola

MediaCom Warszawa

Wolumen sprzedaży małych opakowań (poniżej 1l) Coca-Cola spadał z dwóch pow...

Play Zasięg 4G LTE

MediaCom Warszawa

Skoda AutoLab: Dachowałem!

MediaCom Warszawa

Skoda AutoLab to unikalny cykl eventów w branży motoryzacyjnej. Eventy te s...

Influence Power Index

MediaCom Warszawa

Influence Power Index to pierwsze w Polsce tak kompleksowe badanie poświęco...

Izako Boars

MediaCom Warszawa

Sprite wraz z czołowym polskim streamerem Izakiem stworzył własny touchpoin...

Skoda AutoLab: Dachowałem!

MediaCom Warszawa

Skoda AutoLab to unikalny cykl eventów w branży motoryzacyjnej. Eventy te s...

eGRPs i GRP wreszcie razem!

MediaCom Warszawa

Zmienia się konsumpcja oglądania Telewizji - wzrasta popularność serwisów V...

Danonki "Ziarenko" - Domowe Medium Ambientowe

MediaCom Warszawa

Dla produktu FMCG opakowanie jest najcenniejszym medium. Jak jednak sprawić...

Play Woodstock. Zawłaszczamy ten Event!

MediaCom Warszawa

W ramach współpracy z WOŚP - Play był jednym kilkunastu sponsorów Przystank...

Kawałek książki na drogę

MediaCom Warszawa

Żeby wkręcić potencjalnych czytelników w kryminalną intrygę udostępniliśmy ...

Tata Potrafi

MediaCom Warszawa

Samochód dobry dla rodziny musi być pojemny i ekonomiczny, nowoczesny i bez...

Play Tablety

MediaCom Warszawa

Play chciał przekonać Polaków, że tablet to nie tylko fajny, ale też bardzo...

„Volkswagen zmienia zasady gry”

MediaCom Warszawa

W kampanii samochodów użytkowych Volkswagen zapewniliśmy dotarcie komunikat...

Wirtualne Przedszkole

MediaCom Warszawa

Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...

Orbit Eater

MediaCom Warszawa

„Orbit Eater” to gra mobilna oparta kultowym „Pacmanie” - gracz musi chroni...

Świat Danio

MediaCom Warszawa

"Świat Danio" to unikatowa w Polsce platforma gamingowa oparta dostępna z p...

Danio Kamuflaż

MediaCom Warszawa

Platforma KAMUFLAŻ to sposób na pokazanie, że Mały Głód może nas dopaść wsz...

Wirtualne Przedszkole

MediaCom Warszawa

Wirtualne Przedszkole to platforma edukacyjna pozwalająca rodzicom śledzić ...

Ambush Marketing podczas Euro 2012 w wykonaniu Gillette

MediaCom Warszawa

Jak wybić się z clutteru podczas Euro 2012 bez praw sponsorskich do meczy? ...

„M&M’s lecą w kulki na Gadu-Gadu”

MediaCom Warszawa

Avril Lavigne Black Star

MediaCom Warszawa

Skoda Yeti - Sukces Masz w Naturze. Wygraj Yeti!

MediaCom Warszawa