Old Spice Bahamas

  • Klient Procter & Gamble
  • Branża
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Old Spice
  • Kategorie Aplikacje i serwisy mobilne, Działania PR, Film internetowy i mobilny, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana, Viral Marketing

Celem kampanii Old Spice Bahamas było budowanie świadomości kopii telewizyjnej i zaaranżowanie dialogu z młodszą grupą konsumentów dzięki niestandardowemu użyciu mediów społecznościowych. Za pośrednictwem kanału YT użytkownicy mogli glosować jak amerykańska reklama powinna brzmieć w polskiej...

Celem kampanii Old Spice Bahamas było budowanie świadomości kopii telewizyjnej i zaaranżowanie dialogu z młodszą grupą konsumentów dzięki niestandardowemu użyciu mediów społecznościowych. Za pośrednictwem kanału YT użytkownicy mogli glosować jak amerykańska reklama powinna brzmieć w polskiej wersji, jednocześnie angażując się w dialog z marką na FB