Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Myślą przewodnią kampanii było przerobienie popularnych wśród internautów emotikon na M&M's-owe ikonki inspirowane postaciami Żółtego i Czerwonego. Emotikonki działały na komunikatorze Gadu-Gadu w czasie, kiedy Internauci przesyłali sobie życzenia świąteczne i noworoczne. Następnie internauci mogli...
Myślą przewodnią kampanii było przerobienie popularnych wśród internautów emotikon na M&M's-owe ikonki inspirowane postaciami Żółtego i Czerwonego. Emotikonki działały na komunikatorze Gadu-Gadu w czasie, kiedy Internauci przesyłali sobie życzenia świąteczne i noworoczne. Następnie internauci mogli pobierać ikonki na stałe do swoich komunikatorów.