Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Mindshare Polska
Dom mediowy Mindshare Polska jest częścią Grupy WPP, największej marketingowej i komunikacyjnej struktury na świecie. Mindshare realizuje kompleksowe strategie marketingowe zarówno
dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie...
Dom mediowy Mindshare Polska jest częścią Grupy WPP, największej marketingowej i komunikacyjnej struktury na świecie. Mindshare realizuje kompleksowe strategie marketingowe zarówno
dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie oraz lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. W Polsce dom mediowy Mindshare obecny jest od 1999 roku. Mindshare Polska skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów (w zakresie tradycyjnych i nowych mediów) oraz implementacją działań reklamowych
w ramach czterech pionów agencji: Business Planning, Exchange, Invention oraz Client Leadership. Dom mediowy Mindshare pełni funkcję lidera w zarządzaniu procesami marketingowymi, począwszy od analiz danych, poprzez opracowanie strategii i kreacji, po zakup mediów. Dzięki takiemu podejściu Klienci Mindshare otrzymują kompleksową realizację i wsparcie doradcze
na każdym z etapów realizowanych kampanii reklamowych.
Adres
Żaryna 2B, bud. c
00-203 Warszawa
223737201
Reprezentant:
Adrian Kawecki
Kompetencje
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM, SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa
Kluczowi klienci
Mazda, Castrol, BP, Volvo, Lufthansa, Gremi Media, Ford, Volkswagen Bank Direct, Uniqa, Metlife Amplico, mBank, Nike, Virgin Mobile, 1&1, Aflofarm, Dax Cosmetics, IBM, Heinz, Discovery, Broker FM, Randstad, Unity Line, Groupe Seb
Mazda, Castrol, BP, Volvo, Lufthansa, Gremi Media, Ford, Volkswagen Bank Direct, Uniqa, Metlife Amplico, mBank, Nike, Virgin Mobile, 1&1, Aflofarm, Dax Cosmetics, IBM, Heinz, Discovery, Broker FM, Randstad, Unity Line, Groupe Seb
Hoop - Dzień Przytulania
Mindshare Polska
Kampania wizerunkowa dla marki Hoop Cola, w której ustanowiono Dzień Przytu...
Nike+ - Ona czy On?
Mindshare Polska
Kampania Nike+ Ona czy On jest przykładem wykorzystania Internetu w celu za...
Nike - Trenuj z Torresem
Mindshare Polska
Kampania Nike Total 90 przełamała dotychczasowy schemat emisji bannerów. W...
The Social Network
Mindshare Polska
Kampania filmu The Social Network opowiadającego historię powstania Faceboo...
Nike - Mercurial
Mindshare Polska
Kampania buta Mercurial SuperFly Vapor II wykorzystała innowacyjny sposób p...
Nike – Droga do WC2010
Mindshare Polska
Ze względu na Mistrzostwa Świata rok 2010 był wyjątkowo ważny dla producent...
Nie-zła mama
Mindshare Polska
„Nie-zła mama” to wielopłaszczyznowy projekt promujący pieluszki Huggies w...
Mazda6 na iPadzie
Mindshare Polska
Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPa...
Nike Free - WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓW INTERAKTYWNYCH Engagement
Mindshare Polska
kampania Nike Free - zgłoszenie w kategorii WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓ...
Nike Free - STRATEGIA ZINTEGROWANA
Mindshare Polska
Nike Free - zgłoszenie w kategorii STRATEGIA ZINTEGROWANA
LG Telefony WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Mindshare Polska
LG Telefony - zgłoszenie w kategorii WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
LG Telefony - STRATEGIA ZINTEGROWANA
Mindshare Polska
LG Telefony - zgłoszenie w kategorii STRATEGIA ZINTEGROWANA
Ford Rodzinne Podróże - BEST USE OF CONTENT
Mindshare Polska
Ford Rodzinne Podróże - zgłoszenie w kategorii BEST USE OF CONTENT
Kleenex Metamorfozy - PRZEŁAMYWANIE SCHEMATÓW W KOMUNIKACJI
Mindshare Polska
Kleenex Metamorfozy - zgłoszenie w kategorii PRZEŁAMYWANIE SCHEMATÓW W KOMU...
RMF FM - reklamowane w telewizji
Mindshare Polska
Innowacyjne wykorzystanie telewizji do budowania świadomości, wizerunku mar...
Projekt specjalny dla IBM
Mindshare Polska
Projekt specjalny przeprowadzony przesz Mindshare Polska dla IBM na terenie...
Daj się rozpieścić
Mindshare Polska
Telekomunikacja to jedna z najbardziej nasyconych i konkurencyjnych kategor...
Biegnij Warszawo Event
Mindshare Polska
Promocja eventu „Biegnij Warszawo” poprzez wczesne zainicjowanie rywalizacj...
NIKE The Chance
Mindshare Polska
Rekrutacja młodych talentów piłkarskich do programu The Chance i walka o ud...
NIKE - My Time Is Now
Mindshare Polska
Zdominowanie centrum Warszawy w czasie Euro 2012 i wykorzystanie nieużywany...
Nie Dla Turysty
Mindshare Polska
Zaangażowanie marki sportowej w działania subkultury młodych, idących pod p...