Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska jest częścią Grupy WPP, największej marketingowej i komunikacyjnej struktury na świecie. Mindshare realizuje kompleksowe strategie marketingowe zarówno
dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie...

Dom mediowy Mindshare Polska jest częścią Grupy WPP, największej marketingowej i komunikacyjnej struktury na świecie. Mindshare realizuje kompleksowe strategie marketingowe zarówno
dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie oraz lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. W Polsce dom mediowy Mindshare obecny jest od 1999 roku. Mindshare Polska skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów (w zakresie tradycyjnych i nowych mediów) oraz implementacją działań reklamowych
w ramach czterech pionów agencji: Business Planning, Exchange, Invention oraz Client Leadership. Dom mediowy Mindshare pełni funkcję lidera w zarządzaniu procesami marketingowymi, począwszy od analiz danych, poprzez opracowanie strategii i kreacji, po zakup mediów. Dzięki takiemu podejściu Klienci Mindshare otrzymują kompleksową realizację i wsparcie doradcze
na każdym z etapów realizowanych kampanii reklamowych.

Adres

Żaryna 2B, bud. c
00-203 Warszawa
223737201

Reprezentant:
Adrian Kawecki

Kompetencje

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM/SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Innowacyjne media, Performance Marketing, Planowanie i zakup mediów, Product Placement & Branded Content, SEM/SEO, Smart use of data, Social Media, Strategia mediowa

Kluczowi klienci

Mazda, Castrol, BP, Volvo, Lufthansa, Gremi Media, Ford, Volkswagen Bank Direct, Uniqa, Metlife Amplico, mBank, Nike, Virgin Mobile, 1&1, Aflofarm, Dax Cosmetics, IBM, Heinz, Discovery, Broker FM, Randstad, Unity Line, Groupe Seb

Mazda, Castrol, BP, Volvo, Lufthansa, Gremi Media, Ford, Volkswagen Bank Direct, Uniqa, Metlife Amplico, mBank, Nike, Virgin Mobile, 1&1, Aflofarm, Dax Cosmetics, IBM, Heinz, Discovery, Broker FM, Randstad, Unity Line, Groupe Seb

Hoop - Dzień Przytulania

Mindshare Polska

Kampania wizerunkowa dla marki Hoop Cola, w której ustanowiono Dzień Przytu...

Nike+ - Ona czy On?

Mindshare Polska

Kampania Nike+ Ona czy On jest przykładem wykorzystania Internetu w celu za...

Velvet Rozkosznie Delikatny

Mindshare Polska

UNIQA EURO2010 - Bogdan Wenta

Mindshare Polska

Nike+ Ona czy On

Mindshare Polska

Media Trendy 2012 - Podejmij Nasze Wyzwanie

Mindshare Polska

Young Media Lions - praca eliminacyjna

Nike - Trenuj z Torresem

Mindshare Polska

Kampania Nike Total 90 przełamała dotychczasowy schemat emisji bannerów. W...

The Social Network

Mindshare Polska

Kampania filmu The Social Network opowiadającego historię powstania Faceboo...

Nike - Mercurial

Mindshare Polska

Kampania buta Mercurial SuperFly Vapor II wykorzystała innowacyjny sposób p...

Nike – Droga do WC2010

Mindshare Polska

Ze względu na Mistrzostwa Świata rok 2010 był wyjątkowo ważny dla producent...

Nie-zła mama

Mindshare Polska

„Nie-zła mama” to wielopłaszczyznowy projekt promujący pieluszki Huggies w...

M3T - Media Trends Think Tank

Mindshare Polska

Young Media Lions - praca eliminacyjna

Mazda6 na iPadzie

Mindshare Polska

Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPa...

Nike Free - WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓW INTERAKTYWNYCH Engagement

Mindshare Polska

kampania Nike Free - zgłoszenie w kategorii WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓ...

Nike Free - STRATEGIA ZINTEGROWANA

Mindshare Polska

Nike Free - zgłoszenie w kategorii STRATEGIA ZINTEGROWANA

LG Telefony WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO

Mindshare Polska

LG Telefony - zgłoszenie w kategorii WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO

LG Telefony - STRATEGIA ZINTEGROWANA

Mindshare Polska

LG Telefony - zgłoszenie w kategorii STRATEGIA ZINTEGROWANA

Ford Rodzinne Podróże - BEST USE OF CONTENT

Mindshare Polska

Ford Rodzinne Podróże - zgłoszenie w kategorii BEST USE OF CONTENT

Kleenex Metamorfozy - PRZEŁAMYWANIE SCHEMATÓW W KOMUNIKACJI

Mindshare Polska

Kleenex Metamorfozy - zgłoszenie w kategorii PRZEŁAMYWANIE SCHEMATÓW W KOMU...

Tiger Show

Mindshare Polska

Wytańcz Witaminy

Mindshare Polska

Przełomy

Mindshare Polska

RMF FM - reklamowane w telewizji

Mindshare Polska

Innowacyjne wykorzystanie telewizji do budowania świadomości, wizerunku mar...

Projekt specjalny dla IBM

Mindshare Polska

Projekt specjalny przeprowadzony przesz Mindshare Polska dla IBM na terenie...

Daj się rozpieścić

Mindshare Polska

Telekomunikacja to jedna z najbardziej nasyconych i konkurencyjnych kategor...

Biegnij Warszawo Event

Mindshare Polska

Promocja eventu „Biegnij Warszawo” poprzez wczesne zainicjowanie rywalizacj...

NIKE The Chance

Mindshare Polska

Rekrutacja młodych talentów piłkarskich do programu The Chance i walka o ud...

NIKE - My Time Is Now

Mindshare Polska

Zdominowanie centrum Warszawy w czasie Euro 2012 i wykorzystanie nieużywany...

Nie Dla Turysty

Mindshare Polska

Zaangażowanie marki sportowej w działania subkultury młodych, idących pod p...

NIKE Mercurial

Mindshare Polska

Szybkość ujęta w niestandardowym formacie reklamowym. Wizualizacja i zaanga...

To jest mój czas

Mindshare Polska

Far Cry Primal w Blok Ekipie

Mindshare Polska

Powiedzieć o naszej kampanii, że to zwykłe lokowanie produktu, to za mało. ...