Mazda6 na iPadzie

  • Klient Mazda
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Mazda6
  • Kategorie

Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPada. Wykorzystaliśmy w pełni interaktywny "full page" wewnątrz wydania Newsweek Polska na iPada, który angażował użytkownika w kontakt z produktem. Nowe medium pozwoliło nam na precyzyjne dotarcie do 11 tys. osób z grupy...

Kampania Mazdy6 to pierwsza kampania wykorzystująca reklamę w prasie na iPada. Wykorzystaliśmy w pełni interaktywny "full page" wewnątrz wydania Newsweek Polska na iPada, który angażował użytkownika w kontakt z produktem. Nowe medium pozwoliło nam na precyzyjne dotarcie do 11 tys. osób z grupy celowej Mazdy oraz skuteczną realizację celów kampanii.


Warning: getimagesize(/home/http/portfolio.sar.org.pl/http/portfolio/application/../works/cY9msSfM_baner_340_200.swf): failed to open stream: No such file or directory in /home/http/portfolio.sar.org.pl/http/portfolio/application/views/scripts/pages/campaign.phtml on line 151

Warning: Division by zero in /home/http/portfolio.sar.org.pl/http/portfolio/application/views/scripts/pages/campaign.phtml on line 155

Flash nie jest zainstalowany.