MullenLoweWarsaw

LOWE Warsaw jest obecna na polskim rynku od 2001 r. Jesteśmy agencją full service, oferującą usługi w zakresie doradztwa strategicznego oraz kreacji we wszystkich kanałach komunikacji z konsumentem. Tym, co nas wyróżnia, jest zespół, który tworzą ludzie z...

LOWE Warsaw jest obecna na polskim rynku od 2001 r. Jesteśmy agencją full service, oferującą usługi w zakresie doradztwa strategicznego oraz kreacji we wszystkich kanałach komunikacji z konsumentem. Tym, co nas wyróżnia, jest zespół, który tworzą ludzie z pasją, potrafiący interdyscyplinarnie podejść do każdego problemu marketingowego. Dzięki temu każdy z naszych Klientów otrzymuje pełne rozwiązanie komunikacyjne, służące rozwojowi biznesu.

Częścią Agencji LOWE Warsaw jest Agencja LOWE Open, specjalizująca się w projektach digital, BTL i shopper marketingowych. Najważniejsi Klienci Agencji to: Unilever (marki Knorr, Rama, Kasia, Domestos, Cif), firmy ubezpieczeniowe Warta i HDI, Pernod Ricard Polska (marki Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT oraz bank BNP. Agencja pracuje też projektowo dla Klientów z branży farmaceutycznej i licznych Klientów z branży FMCG.

Agencja została wyróżniona w raporcie Media Marketing w 2012 roku.

Adres

Domaniewska 39
02-672 Warszawa
223120100

Reprezentant:
Robert Winiarski Kinga Grzelewska

Kompetencje

Ambient & Guerilla, Badania i analizy, Kampanie promocyjne, Koordynacja Kampanii Międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Kreacje online, Marketing wirusowy, POS design , Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Retail design, Serwisy internetowe, Strategia komunikacji, Strategia...

Ambient & Guerilla, Badania i analizy, Kampanie promocyjne, Koordynacja Kampanii Międzynarodowych, Kreacja ATL, Kreacja BTL, Kreacje online, Marketing wirusowy, POS design , Realizacja zintegrowanych kampanii marketingowych, Retail design, Serwisy internetowe, Strategia komunikacji, Strategia komunikacji on-line, Strategia pozycjonowania

Kluczowi klienci

Unilever (Knorr, Rama, Kasia, Cif, Domestos), Warta i HDI, Pernord Ricard Polska (Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT, bank BNP, domiporta.pl

Unilever (Knorr, Rama, Kasia, Cif, Domestos), Warta i HDI, Pernord Ricard Polska (Wyborowa, Ballantines, Luksusowa, Chivas, The Glenlivet), SEAT, bank BNP, domiporta.pl

Heartbeats

MullenLoweWarsaw

Kampania rebrandingowa Warty

MullenLoweWarsaw

Potrzebowaliśmy innowacyjnego podejścia, które zbuduje nowoczesny wizerunek...

"Dompirota.pl - Do szukania mieszkania"

MullenLoweWarsaw

Kampania pokazująca z przymrużeniem oka powody do zmiany swojego mieszkania...

Generał

MullenLoweWarsaw

W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący K...

"Obudź w sobie lwa"

MullenLoweWarsaw

Witryna oparta na wyjątkowym konkursie nawiązującym do głównego przekazu ka...

Legenda Dzikiego Zachodu

MullenLoweWarsaw

Wprowadzając na polski rynek bourbon Four Roses z portfolio Pernod Ricard w...

Góry

MullenLoweWarsaw

Producent wódki Wyborowa ostrzega narciarzy, że picie alkoholu na nartach m...

"Jak jej to powiedzieć?"

MullenLoweWarsaw

Ponad 60% Polek na co dzień nie używa antyperspirantu. Jak przekonać by za...

Opakowania

MullenLoweWarsaw

Billboardy nawiązujące stylistyką do opakowań konkretnych produktów mają pr...

PSY

MullenLoweWarsaw

Przywrócimy kształt Twojemu pupilowi

Republika Teatru

MullenLoweWarsaw

Dzięki zabawie w proklamowaną Republikę Teatru chcieliśmy pokazać, ze teatr...

30. Warszawskie Spotkania Teatralne

MullenLoweWarsaw

Design zaprojektowany dla Warszawskich Spotkań Teatralnych oddaje przewodni...

32. WST

MullenLoweWarsaw

Warszawskie Spotkania Teatralne to stołeczny przegląd najciekawszych spekta...

Luksus Przewraca w Głowach

MullenLoweWarsaw

Luksus Przewraca w Głowach – My przewróciliśmy do góry nogami butelki na ...

Ciemna Strona – Wall 2020

MullenLoweWarsaw

Nasz cel to uświadomienie zagrożenia blackoutami w Polsce. Facebook jest ...

Na Polaka

MullenLoweWarsaw

Kiedy nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chodzi się na „turka“, „chińc...

Posłuchaj, aby zrozumieć

MullenLoweWarsaw

Wokół nas coraz więcej obrazów rzeczywistości. Ale czy zawsze potrafimy odc...

Zerwij psa z łańcucha

MullenLoweWarsaw

Zmień pieskie życie, zerwij psa z łańcucha.

Parasole

MullenLoweWarsaw

Kampania reklamowa warszawskiej pracowni, która od 1931 roku wytwarza ręczn...

Cif Kuchnia

MullenLoweWarsaw

Insight:Kobiety po sprzątnięciu domu chciałyby by efekt czystości utrzymał ...

Cif Łazienka

MullenLoweWarsaw

Insight:Kobiety po sprzątnięciu domu chciałyby by efekt czystości utrzymał ...

Viva jest tylko jedna

MullenLoweWarsaw

"Viva jest tylko jedna" to myśl, która podkreśla wyjątkową pozycje telewizj...

Cif Naklejka

MullenLoweWarsaw

Cif Power Cream z technologią Active Shield, która działa jak ochronny pokr...

"Bitki w sosie z czerwonego wina"

MullenLoweWarsaw

Flamandzka martwa natura? Nie! Bitki w sosie winnym Knorr.

"Bitki w sosie z czerwonego wina"

MullenLoweWarsaw

Flamandzka martwa natura? Nie! Bitki w sosie winnym Knorr.

Kartka Noworoczna 2011

MullenLoweWarsaw

Na naprawdę przyjemny rok wysłaliśmy naszym znajomym kartkę w formie notesu...

Góry

MullenLoweWarsaw

Producent wódki Wyborowa ostrzega narciarzy, że picie alkoholu na nartach m...

Brakuje 1 %

MullenLoweWarsaw

Kampania reklamowa zachęcająca do przekazania 1% podatku dochodowego na rze...