Opus B

Agencja Opus B, czyli zgrany zespół ponad sześćdziesięciorga indywidualności, pełnych pasji do życia i energii do pracy, od 1993 roku razem ze swoimi Klientami współtworzy historię polskiej reklamy. Pełne zaangażowanie, duża elastyczność, doskonała znajomość...

Agencja Opus B, czyli zgrany zespół ponad sześćdziesięciorga indywidualności, pełnych pasji do życia i energii do pracy, od 1993 roku razem ze swoimi Klientami współtworzy historię polskiej reklamy. Pełne zaangażowanie, duża elastyczność, doskonała znajomość specyfiki polskiego rynku i oczekiwań konsumentów – to największe atuty Opus B. Agencja świadczy usługi w zakresie komunikacji 360, duży nacisk kładzie na digital oraz motion design. Zespół Opus B został doceniony podczas licznych konkursów branżowych, na swoim koncie ma takie statuetki jak Effie, KTR, Kreatura czy Golden Arrow.

Adres

ul. Pijarska 9
31-015 Kraków
+48 12 31 20 100

Reprezentant:
Joanna Kozłowska Klaudia Cieślak

Kompetencje

Animacje multimedialne, Aplikacje, Content Marketing, Digital branding, Digital&Mobile, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Filmy korporacyjne, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Kreacja BTL, POSM kreacja i produkcja, Serwisy www, Social Media

Animacje multimedialne, Aplikacje, Content Marketing, Digital branding, Digital&Mobile, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Filmy korporacyjne, Kampanie interaktywne, Kreacja ATL, Kreacja BTL, POSM kreacja i produkcja, Serwisy www, Social Media

Kluczowi klienci

Amway International, BNP Paribas, Hortex, Decathlon Polska, Polpharma, Egis Polska, UPC, Hyundai, Kamis, Delecta.

Amway International, BNP Paribas, Hortex, Decathlon Polska, Polpharma, Egis Polska, UPC, Hyundai, Kamis, Delecta.

Pożyczka na święta

Opus B

Seria spotów promujących świąteczną pożyczkę Provident.

Biovitalni

Opus B

Kampania telewizyjna marki Biovital, należącej do firmy farmaceutycznej EGI...

Xylogel_Pani Bożenka

Opus B

Kampania żelu do nosa na katar skierowana przede wszystkim do młodych kobie...

Biovitalni_Biovital Complex

Opus B

Biovital Complex to najnowszy produkt marki, przygotowany w wygodnej do poł...

Ranigast Max ratuje miliony Polaków

Opus B

Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bo...

Korzystasz z miasta

Opus B

W nowej komunikacji Raiffeisen Polbank oddaje głos Miastonautom – autentycz...

Meble-narratorzy

Opus B

Jeden z serii spotów, opartej na koncepcie mebli-narratorów, które opowiada...

Matka natura powraca

Opus B

Spot kontynuuje komunikację marki Hortex opartą na postaci Matki Natury. Si...

Długie godziny bez kaszlu z Dexapico

Opus B

Suchy, męczący kaszel to nieprzespana, męcząca noc dla dziecka. Nowa kampan...

Przysłowia

Opus B

Seria spotów, oparta na znanych powiedzeniach, w których Provident Polska p...

Wędzarnia Intermarche

Opus B

Pierwszy z serii spotów promujących nową platformę komunikacji marki Interm...

Asus ZenBook uwalnia piękno i moc

Opus B

Seria filmów zrealizowanych w ramach kampanii ASUS ZenBook "Art&Power" z 4 ...

Vigor UP! Fast

Opus B

Seria animacji promujących nową wersję musującą suplementu diety Vigor UP! ...

Apel w sprawie leku

Opus B

Seria spotów dla najmocniejszego leku przeciwbólowego w portfolio Polpharmy...

Agata Meble: Listy do Agaty

Opus B

Kampania wizerunkowa zatytułowana „Listy do Agaty" została stworzona w rama...

Wędliny bez sztuczek

Opus B

Kampania sieci Intermarché promująca wędliny z własnej wędzarni. Spot przed...

Multicode: Durszlak

Opus B

Kampania wprowadzająca na rynek nową markę MultiCode. Kryją się pod nią wit...

Prostamol Uno: Dwa mustangi

Opus B

Kampania leku Prostamol Uno dla Berlin-Chemie/Menarini Polska, skierowana d...

USP Zdrowie: Vigor Up!

Opus B

Kampania produktu Vigor Up! marki USP Zdrowie, której celem było wprowadzen...

Jacobs Crema Gold

Opus B

Projekt opakowań dla nowości w segmencie kaw rozpuszczalnych typu crema - J...

Hortex: Natura Matki Natury

Opus B

Kampania marki Hortex inicjująca nową koncepcję komunikacji opartą na posta...

Hochland: Twarogowy

Opus B

Projekt opakowań innowacyjnego produktu marki Hochland. "Twarogowy" został ...

Pudliszki: brand identity

Opus B

Projekty opakowań keczupów Pudliszki w wersji łagodnej i pikantnej, maksyma...

Nie każdy powinien...

Opus B

Główny cel kampanii "Każdy powinien spróbować Twist" to wzmocnienie wizerun...

Wielka Rewolucja Cenowa

Opus B

Kampania informująca konsumentów o promocji w sieci marketów Intermarche. M...