Hortex: Natura Matki Natury

  • Klient Hortex
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt sok jabłkowy, sok jabłko-gruszka, mrożone warzywa, sok pomarańczowy
  • Kategorie Reklama Film/TV, Reklama w mediach społecznościowych

Kampania marki Hortex inicjująca nową koncepcję komunikacji opartą na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury. Konsumenci, poprzez spoty TV, poznają jej królestwo i w humorystyczny sposób dowiadują się o jej słabości do produktów Hortex. W kampanii zrealizowano 3 spoty 30-sekundowe promujące...

Kampania marki Hortex inicjująca nową koncepcję komunikacji opartą na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury. Konsumenci, poprzez spoty TV, poznają jej królestwo i w humorystyczny sposób dowiadują się o jej słabości do produktów Hortex. W kampanii zrealizowano 3 spoty 30-sekundowe promujące odpowiednio: soki jabłkowe, mrożone warzywa oraz soki pomarańczowe. Kampanii tv towarzyszyły także billboardy sponsorskie oraz działania w social media.