Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania marki Hortex inicjująca nową koncepcję komunikacji opartą na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury. Konsumenci, poprzez spoty TV, poznają jej królestwo i w humorystyczny sposób dowiadują się o jej słabości do produktów Hortex. W kampanii zrealizowano 3 spoty 30-sekundowe promujące...
Kampania marki Hortex inicjująca nową koncepcję komunikacji opartą na postaci eterycznej i pięknej Matki Natury. Konsumenci, poprzez spoty TV, poznają jej królestwo i w humorystyczny sposób dowiadują się o jej słabości do produktów Hortex. W kampanii zrealizowano 3 spoty 30-sekundowe promujące odpowiednio: soki jabłkowe, mrożone warzywa oraz soki pomarańczowe. Kampanii tv towarzyszyły także billboardy sponsorskie oraz działania w social media.