Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Agencja El Padre zorganizowała na stadionie warszawskiej Legii międzynarodowy turniej piłkarski Generali Deyna Cup, poświęcony pamięci Kazimierza Deyny. Turniej został zorganizowany na zlecenie Fundacji im. Kazimierza Deyny przy współpracy z Legią Warszawa, Stowarzyszeniem Kibiców Legii Warszawa...
Agencja El Padre zorganizowała na stadionie warszawskiej Legii międzynarodowy turniej piłkarski Generali Deyna Cup, poświęcony pamięci Kazimierza Deyny. Turniej został zorganizowany na zlecenie Fundacji im. Kazimierza Deyny przy współpracy z Legią Warszawa, Stowarzyszeniem Kibiców Legii Warszawa oraz miastem stołecznym Warszawa. El Padre było odpowiedzialne za kompleksową organizację wydarzenia, w tym promocję, pozyskanie oraz obsługę marketingową sponsorów, kontraktowanie zagranicznych drużyn oraz logistykę. Turniej poprzedziła kampania promocyjna w prasie, internecie, radiu, telewizji, na plakatach, billboardach oraz na infoscreenach w warszawskim metrze. Przed rozgrywkami zorganizowane zostały dwie konferencje prasowe. Przeprowadzonych zostało wiele konkursów, z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz sms-ów. Wśród nagród dla uczestników znalazł się Volkswagen Golfa 7. Mecz o trzecie miejsce był transmitowany w TVN Turbo, a finał w TVN. W ramach turnieju El Padre zorganizowała także piknik dla 1300 osób oraz kongres sprzedaży dla 400 uczestników – Sponsora Tytularnego turnieju firmy Generali. Turniej wygrała Legia, a puchar wręczyła żona Kazimierza – Mariola Deyna. Genarali Deyna Cup odbył się w dniach 6-7 lipca.