Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Główny cel kampanii "Każdy powinien spróbować Twist" to wzmocnienie wizerunku marki oraz wyróżnienie jej spośród konkurencji poprzez niestandardowy koncept komunikacyjny. Zrealizowane w ramach kampanii 2 spoty zostały oparte na przewrotnej idei: "Nie każdy powinien tańczyć twista, ale każdy...
Główny cel kampanii "Każdy powinien spróbować Twist" to wzmocnienie wizerunku marki oraz wyróżnienie jej spośród konkurencji poprzez niestandardowy koncept komunikacyjny. Zrealizowane w ramach kampanii 2 spoty zostały oparte na przewrotnej idei: "Nie każdy powinien tańczyć twista, ale każdy powinien Twista spróbować" oraz wykorzystaniu stylistyki filmów wirusowych.